וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס פוצץ את אימון נתניה בעקבות צחוק של השחקנים

אייל בן יעקב

29.7.2008 / 21:55

השחקנים הפגינו חוסר רצינות במהלך האימון והרבו לצחוק, עד שהמאמן הגרמני החליט להפסיקו. הקבוצה סיכמה עם ספונסרים

מכבי נתניה ערכה הערב (שלישי) את האימון הראשון שלה תחת הדרכתו של לותר מתיאוס, שנחת היום בארץ. עם הגעתו, התייחס מתיאוס לסערה שחוללו דבריו לתקשורת הגרמנית נגד ראובן עטר, והבהיר: "אני מכבד את ראובן עטר על כך שהוביל את נתניה למקום השני שנתיים ברציפות. הדברים שאמרתי בגרמניה תורגמו לא נכון בישראל. כל מה שאמרתי הוא שאני מעדיף שקבוצתי תשחק כמו ארסנל ולא בכדורים ארוכים".

הערב באימון ניתן היה לראות שהמנג'ר התכוון לדבריו כשכל התרגילים כללו מסירות קצרות תוך כדי נגיעה או שתיים בלבד בכדור. בחלקו הראשון של האימון שיחקו השחקנים 9 על 9 במגרש קטן בלי שוערים, זאת במטרה לתרגל סיומת מהירה מול השער והנעה מהירה של הכדור. מי שבלט במשחקון היה אוקוצ'ה שניכר היה שהוא מודע היטב למעמדו בקבוצה, וכי הוא מעוניין להוכיח כי לא הוא זה שצריך לעזוב את הקבוצה.

לאחר הפסקת שתייה, חזרו השחקנים להתאמן והאווירה הייתה מאוד נינוחה, וכנראה שנינוחה מידי עבור מתיאוס. בתרגיל השלישי, שכלל מסירות קצרות וארוכות ולאחריהן הגבהה לחלוצים שברחבה, הפגינו השחקנים חוסר רצינות, הרבו לצחוק, ולא ביצעו את התרגיל כהלכה.

הפיצוץ אירע כשדלה ימפולסקי קיבל הגבהה לרחבה, ובמקום לנגוח ניסה להבקיע עם הגב. הגרמני הבחין בכך והחליט להפסיק את האימון, חצי שעה לפני סיומו המתוכנן. השוער לירן שטראובר שהבחין בעניין העיר לימפולסקי "למה אתה עושה שכונה?".

מתיאוס אסף את כל השחקנים, גער בהם כחמש דקות והביע תקווה כי באימון מחר הדברים לא יישנו. כמה שחקנים שחשו אי נעימות ביקשו רשות מהמאמן להמשיך ולתרגל את התרגיל השלישי והאחרון הסכים, אך הוא עצמו ירד לחדרי ההלבשה.

רוזנטל עדיין פצוע, נקבעו משחקי אימון

עוד בהקשר למנג'ר, היום התפרסם בגרמניה כי מתיאוס חתם על חוזה עם עיתון ה"בילד", במסגרתו הוא יכתוב טורים קבועים, בעיקר על באיירן מינכן. מוטל'ה שפיגלר, נשיא הכבוד של המועדון, הגיע היום לאימון עם גבס על ידו. לאוהדים הסביר שנפצע כתוצאה מנפילה מכתפיו של אוהד שהרים אותו בשדה התעופה.

סבסטיאן רוזנטל עדיין פצוע, והיום ערך אימון כושר כשהקיף את המגרש בריצה קלה לאורך כל האימון. הקבוצה קבעה היום שני משחקי אימון ליום שבת. שני המשחקים ייערכו בקופסא כאשר המשחק הראשון יהיה מול אחי נצרת בשעות הבוקר, ובשעות הערב ייערך משחק נגד מכבי תל אביב.

כמו כן, היום סיכמה הקבוצה עם כל הספונסרים שיהיו בעונה הקרובה: חברת מגדל-מקפת תשמש כספונסר הראשי, כאשר ספונסרים נוספים יהיו קבוצת ריאליטי, רשת אגאדיר, חברת ניו קופל-שלמה סיקסט, רשת הולמס פלייס, וחברת הציוד קאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully