וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן קצב: "לא הייתה כל פנייה לגבי בניון"

סוכנו של הקשר מכחיש כי הוא יעזוב את ליברפול, בעקבות הפרסומים על הצעות מווסטהאם והסיטי. גארת' בארי נשאר באסטון וילה

רונן קצב, סוכנו של יוסי בניון, הגיב היום (רביעי) ל"סקיי" על השמועות שפורסמו ביממה האחרונה, לפיהן הקשר הישראלי עשוי להימכר למנצ'סטר סיטי או ווסטהאם המעוניינות בו :"לא הייתה כל פנייה לגבי יוסי. הספקולציות האלה נמשכות כל הקיץ. אני לא מאמין שליברפול רוצה למכור. נחמד שיש מתעניינים, אבל יוסי חושב רק על ליברפול".

גם הקשר הישראלי אומנם אמר בשבועות האחרונים שוב ושוב שהוא לא מתכוון לעזוב את אנפילד, אבל אתמול (שלישי) ה"דיילי מייל" דיווח שוב כי בניון עשוי בכל זאת לעזוב את ליברפול אחרי שנה אחת בלבד, כשווסטהאם ומנצ'סטר סיטי מעוניינות לקלוט את השחקן.

בתחילה דווח בתקשורת הבריטית כי ווסטהאם תהיה זו שתרצה לקלוט בחזרה את שחקן לשורותיה, כשאלן קרבישלי מעוניין לחזור ולשתף פעולה עם הישראלי. בהמשך, לעומת זאת, צוין כי מנצ'סטר סיטי הציעה סכום גבוה יותר מהפטישים, 6 מיליון ליש"ט.

ליברפול השלימה אמש את רכישתו של רובי קין מטוטנהאם תמורת 20 מיליון ליש"ט, ובקבוצה ישמחו לשפר את תזרים המזומנים בבנק. "אנחנו עדיין מנסים להחתים שחקנים", אמר בניטז, "ואם נצטרך בשביל זה למכור מישהו, אנחנו נעשה את זה".

בינתיים, לאחר שדמה כאילו חלה התקדמות משמעותית עם גארת' בארי, הובהר היום (רביעי) סופית כי הקשר יישאר באסטון וילה. הנהלת וילה פרסמה הודעה באתר הרשמי של הקבוצה, בה הודיעה כי קשר נבחרת אנגליה המבוקש יישאר במדי וילה גם בעונה הבאה. על פי ההודעה, נקבע דדליין לסיכום התנאים בין אסטון וילה וליברפול, והיום, על פי ההודעה, הוא עבר, ואיתו הסיכוי שבארי יעבור למרסיסייד.

עדכון ראשון: 29/7 23:57
עדכון אחרון: 30/7 20:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully