וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: פדרר ניצל מהדחה מוקדמת

פדרר היה קרוב להפסיד בסיבוב השני בסינסינטי, אך ניצח את ג'ינפרי. רודיק פרש, מחליפו, יון, הודח ע"י קולשרייבר. ואידיסובה הודחה במונטריאול

כמה שזה היה קרוב, ועדיין אי אפשר להגיד שהסכנה עברה. רוג'ר פדרר ניצל הערב (שלישי) ממבוכה רצינית, כשכמעט והפסיד לרובי ג'ינפרי האמריקאי בסיבוב השני של טורניר סיסינטי. בסופו של דבר הוא השלים ניצחון תוך שעתיים ורבע 7:6, 6:7, 0:6.

עד כמה היה קרוב פדרר לאבד את המקום הראשון? קרוב מאוד. פדרר, שזכה בטורניר בשנה שעברה, מקדים את יריבו, רפאל נדאל, ב-300 נקודות בלבד כשהדחה מוקדמת שלו ובמקביל זכייה של הספרדי בטורניר תעלה אותו לפסגת הצמרת העולמית. בינתיים זה לא קרה, אך הדגש הוא על בינתיים. כידוע, השוויצרי חוות את אחת התקופות הקשות בקריירה שלו. הוא הגיע לטורניר אחרי הפסד בטורונטו באותו סיבוב מיד אחרי ווימבלדון, שם נכנע במשחק גמר דרמטי לנדאל.

במשחק עצמו פדרר התקשה במערכה הראשונה והשניים שברו האחד את השני פעמיים כל אחד, עד שהמערכה הגיעה לשובר שוויון. השוויצרי נראה רע מול האמריקאי המדורג 64 בעולם, פיגר 5:0 והפסיד 7:2. במערכה השנייה פדרר גם כן התקשה לשמור על הריכוז ואיבד חמש אפשרויות שבירה. ג'ינפרי הצליח לשבור במשחקון ה-11 ולעלות ל-5:6, אך פדרר השיב לו בשבירה ראשונה במערכה ושוב הלכו השניים לשובר שוויון, בסיומו ניצח השוויצרי 5:7.

מכאן פדרר השתחרר והציג יכולת מוכרת מהעבר והשלים 0:6 חלק במערכה השנייה בדרך לשמינית הגמר. בסיבוב הבא ימתין לו איבו קרלוביץ' הקרואטי, שגבר על חוזה אקאסוסו הארגנטינאי 3:6, 6:7.

אנדי רודיק המדורג 6 בטורניר פרש, כיוון שהוא סובל מפציעה בצווארו. הוא הוחלף על ידי וונג סאן יון, שהספיק להיות מודח בסיבוב השני על ידי פיליפ קולשרייבר הגרמני כשנוצח 6:2, 6:2.

טומי רוברדו הודח בסיבוב השני של הטורניר אחרי הפסד מפתיע לרובין סודרלינג, המדורג 45 בעולם, 7:6, 6:4. סודרלינג, שכבר ניצח פעמיים את יריבו הספרדי, נכנע בשובר שוויון במערכה הראשונה 7:6 ובמערכה השנייה נשבר פעם אחת ומצא את עצמו מחוץ לתחרות.

בחזרה לסיבוב הראשון, רישארד גאסקה, הצרפתי המדורג 11 בעולם, ניצח את מיכאל לודרה שפרש במערכה השלישית. פרננדו ורדאסקו ניצח 3:6, 5:7 את ויקטור אסטרלה.

ואידיסובה מחוץ למונטריאול

אם מחפשים הפתעה בסיבוב הראשון של טורניר מונטריאול, מתקשים למצוא. ובכל זאת, עזיבתה המוקדמת של ניקול ואידיסובה יכולה להיכנס איכשהו לקטגוריה הזו. הצ'כית, שמדורגת 21 בעולם, לא נמצאת ממש בכושר לאחרונה ושילמה על כך ביוקר כשנוצחה על ידי אי סוגיאמה 6:3, 3:6, 6:2.

יתר המדורגות צלחו את הסיבוב הראשון: ויקטוריה אזארנקה ניצחה 1:6, 1:6 את ג'מאה ג'קסון, פלאביה פאנטה ניצחה את אולגה סבצ'וק 6:1, 5:7, 3:6, נדיה פטרובה את מארי-אבה פלטייר 0:6, 1:6. בסיבוב השני סבטלנה קוזנצובה ניצחה את אלה קודרייבטסבה בקלות 1:6, 0:1, אחרי שהרוסיה, שניצחה בווימבלדון את מריה שראפובה, פרשה. עוד בסיבוב השני וירג'יניה רזאנו המדורגת 8 גברה על ורה זבונרבה 3:6, 6:1, 6:7. דומיניקה סיבולקובה סיפקה הפתעה קטנטנה כשניצחה את אלנה דמנטייבה 4:6, 2:6.

גם בטורניר שטוקהולם לא נרשמו הפתעות. אגניישקה רדוואנסקה דילגה לסיבוב השני אחרי 2:6, 3:6 על נטלי דשי. קטרין סרבוטניק התעללה באנה לפושנקובה 2:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully