וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "בני יהודה רחוקה משיא היכולת"

29.7.2008 / 21:24

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, שנחת בארץ עם קבוצתו וזכה לקבלת פנים של האוהדים, התייחס לחיזוק: "אנחנו קודם כל רוצים להחתים בלם"

שחקני בני יהודה נחתו הערב (שלישי) בישראל לאחר שסיימו את מחנה האימון בהולנד. במהלך המחנה קיימה הקבוצה רק שני משחקי אימון, בהם סיימה בתיקו מול מכבי פתח תקווה וניצחה 0:5 את הכלנדיה ההולנדית.

נציגי ארגון האוהדים החדש המתינו לשחקנים באולם מקבלי הפנים ועטפו אותם בצעיפים ובדגלי המועדון. החלוץ תומר חמד שהושאל ממכבי חיפה לא חזר עם יתר חבריו מאחר ונקבעה לו טיסה בשעה מאוחרת יותר הלילה.

גיא לוזון, מאמן הקבוצה, אמר: "אין ספק שהתקדמנו מתחילת המחנה ועד סופו גם השחקנים הפצועים שבו להתאמן איתנו. אנחנו עדיין רחוקים מלהיות מושלמים ורחוקים להיות בשיא היכולת. עברנו רק שני משחקי אימון במהלך המחנה ועדיין זה לא מדד מבחינתנו. נערוך עוד משחקי אימון בקרוב ונתחבר כקבוצה כי עדיין אנחנו לא מחוברים בצורה מקסימאלית וזה ברור לנו".

לגבי הבלמים הזרים שנבחנו, אמר: "כרגע אין עדיין שום בלם שעונה על הצרכים שלנו. אסור לנו להתפשר בעמדה הזו במיוחד אם אנחנו רוצים לעשות עונה טובה ויש לנו רצון לעשות עונה כזו. כשנמצא בלם מתאים, נחתים אותו. אנחנו קודם כל רוצים להחתים בלם ואם במהלך העונה נצטרך לעשות שינוי קוסמטי כזה או אחר, נעשה אותו".

לוזון גם התייחס לקשר הרכש הארגנטינאי, פדרו גלבאן, ואמר: "בסך הכל הוא לא נמצא בכושר משחק אידיאלי כרגע. הוא גם נפצע במהלך מחנה האימונים וסובל ממתיחה ברצועת הברך. כשהוא ייכנס לכושר גופני טוב הוא גם יציג את היכולת הטובה שלו".

הבלם מילאן מרטינוביץ' אמר עם הגעתו: "עבדנו קשה מאוד, היה מחנה מאוד מוצלח, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. יש כאן שחקנים טובים ונצטרך להתחזק בעוד שחקן או שניים. אני משוכנע שתהיה לנו עונה טובה".

מחר יחזרו שחקני הקבוצה להתאמן במגרש בשכונת התקווה וביום שישי בבוקר יקיימו הזהובים משחק אימון מול בני סכנין (10:30, שכונת התקווה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully