וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הצ'מפיונס: ניצחון קל לפנר

הקבוצה הטורקית ניצחה באיסטנבול 0:2 את מ.ט.ק ההונגרית. ריינג'רס איכזבה עם תיקו מאופס מול קובנה. בוריסוב הפתיעה את אנדרלכט

במקביל למשחק בטדי בין בית"ר ירושלים לויסלה קרקוב, נערכו הערב (רביעי) עוד כמה משחקים מעניינים ברחבי יבשת אירופה, במסגרת הסיבוב המוקדם השני של ליגת האלופות. פנרבחצ'ה, עם לואיס אראגונס על הקווים, לא התקשתה לנצח בביתה 0:2 את מ.ט.ק ההונגרית.

גלזגו ריינג'רס איכזבה עם תיקו אפס ביתי עם פ.ב.ק קובנה, אלופת ליטא וההכרעה עוברת למגרש הביתי בקובנה. לעומת זאת, פנאתנייקוס לא התקשתה לנצח את דינמו טביליסי 0:3 והיא לא תתקשה לעלות לשלב הבא. את שתי ההפתעות הגדולות סיפקו הערב אנורטוזיס פמגוסטה הקפריסאית, שניצחה 0:3 את ראפיד וינה ובאט בוריסוב הבלארוסית, שגברה 1:2 בחוץ על אנדרלכט.

גלזגו ריינג'רס - פ.ב.ק קובנה 0:0

אלפות סקוטלנד, גלזגו ריינג'רס, אירחה את אלופת ליטא, פ.ב.ק קובנה, למשחק שעל הנייר היה אמור להיות קל יחסית עבור הסקוטים, אולם הזילזול והשחצנות שליוו את הריינג'רס למשחק זה היו בעוכרם שם הסקוטים שלא הצליחו לנצח וסיימו בתיקו אפס מאכזב מאוד. הריינג'רס אומנם שיחקו בלי הקפטן, בארי פרגוסון, שפצוע בקרסול וייעדר כנראה עד אוקטובר, אולם אף אחד לא יוכל להטיל את האשמה על העדרותו של השחקן המשמעותי. . הליטאים מצדם חיפשו להפתיע במשחק החוץ ולהעביר את ההכרעה חזרה הביתה למגרש הביתי בקובנה וכך עשו.

פנרבחצ'ה - מ.ט.ק בודפשט 0:2

בצל פיגועי הטרור שפקדו את איסטנבול בתקופה האחרונה, התייצבה פנרבחצ'ה למשחק רשמי ראשון בעידן המאמן החדש, לואיס אראגונס, שחגג השבוע יום הולדת 70. האלופה הטורקית, שהגיעה בעונה שעברה לרבע גמר המפעל, פתחה ברגל ימין ועשתה צעד חשוב לקראת הסיבוב הבא. רוברטו קרלוס הותיק כבש ראשון בדקה ה-16. סאחין סלצ'וק הכפיל בדקה ה-59 ונתן לאראגונס ושחקניו יתרון חשוב לקראת הגומלין בבודפשט בשבוע הבא.

פנאתנייקוס - דינמו טביליסי 0:3

הקבוצה היוונית של הנק טן קאטה, עוזרו לשעבר של אברהם גרנט בצ'לסי, התמודדה עם אלופת גיאורגיה ולמרות שנאלצה להסתדר ללא ג'ילברטו סילבה, קפטן נבחרת ברזיל שנחת בפנאתנייקוס בקיץ האחרון הצליחה לנצח בקלות את דינמו טביליסי בתוצאה 0:3 שבעצם מעבירה אותם לשלב הבא. הגאורגים ניסו לצאת מהאצטדיון באתונה כשהסיכוי לעבור שלב עדיין קיים, אולם הם ידעו כי עם ההתלהבות של הקהל הביתי זה כמעט בלתי אפשרי לעצור את הירוקים של טן קאטה. בדקה ה-22 קבע אנדראס איבנשיץ' 0:1 ליוונים. ממש לקראת סוף המחצית העלה דימיטריוס סלפיגידיס את היוונים ליתרון מבטיח 0:2, רק בשביל הדקה ה-74 אז כבש סלפיגידיס את השני שלו במשחק וחתם את התוצאה. 0:3 לפנאתנייקוס.

משחקים נוספים:
טמפרה יונייטד- ארטמדיה פטרזלקה 3:1
לארטמדיה: זבינק פוספץ' 10, ברניסלאב אובזרה 19, יוראי פירושקה 86. לטמפרה: יארי ניימי 17

אלבורג - מודריצה 0:5
לאלבורג: אנדראס יוהנסון 16, מייקל ג'ייקובסון 41, סיימון ברימר 44, אנדרס דו 52, קאקא 89

שריף טיראספול - ספרטה פראג 1:0
לספרטה: יירי קאלדרובסקי 74

גטבורג - פ.צ באזל 1:1
לגטבורג: תומאס אולסון 32. לבאזל: בנג'מין הוגל 25

אנורת'וסיס - ראפיד וינה 0:3
לאנורת'וסיס: יאניס סקופליטיס 35, לוקאס סוסין 46, 90

אנדרלכט- באט בוריסוב 2:1
לאנדרלכט: גויאם ג'ילה, 66.
לבאט בוריסוב: סרגיי קריבטס,69 (פנדל). פאבל נחייצ'יק, 87

דומזל'ה- דינמו זאגרב 3:0
לדינמו: איביצ'ה ורדוליאק, 11. סמיר, 21. ג'וזיפ טדיק (40)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

משחקי אימון

באירופה נערכו הערב גם משחקי אימון מרכזיים וברצלונה המשיכה להשיג תוצאות מרשימות כשהפעם ניצחה 1:3 את פיורנטינה. קרלס פויול העלה את הקטאלונים ליתרון בדקה ה-29 וג'פרן הכפיל שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה. ג'יאמפאולו פאציני אמנם צימק עבור הויולה בדקה ה-69, אבל בוז'אן קבע 1:3 בדקה ה-72 וחתם את התוצאה.

במשחק נוסף נקלעה ארסנל לפיגור 1:0 מול שטוטגרט ושוערה לשעבר, יינס להמאן, אבל שערים של קרלוס ולה (59), ניקלאס בנדטנר (65) וג'ק וילשייר (71) עשו מהפך יפה ובסיום 1:3 לתותחנים.

יוסי בניון שיחק 45 דקות בתיקו 0:0 של ליברפול מול ויאריאל. רובי קין ערך בכורה במדי הרדס, כשפתח בהרכב ושיחק גם הוא לאורך המחצית הראשונה. גם דויד נ'גוג הצעיר, שהגיע מפ.ס.ז', ערך הופעת בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully