וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם צ'לסי הסתפקה ב-0:2

סגנית אלופת אירופה ניצחה הפעם את כוכבי מלזיה. במוקדמות האלופות, פרטיזן סיימה ב-1:1 מול קבוצה מאזרבייג'אן. מילאן זכתה בטורניר TIM

על פי סדרת המשחקים שלה באסיה, צ'לסי מוכנה לפתיחת העונה באנגליה. הכחולים של פואיז פליפה סקולארי ניצחו 0:2 את כוכבי מלזיה אחרי שערים של ניקולאס אנלקה ואשלי קול.

סגנית אלופת אירופה רשמה בכך את ניצחונה השלישי במסע מתוך שלושת המשחקים שלה. הפעם, למול 80 אלף צופים באיצטדיון 'שאח אלאם' זה נגמר כאמור רק עם שני שערים, כשבסך הכל כבשו הכחולים 13 והשאירו את שערם נקי.

המלזים הצליחו להדוף את הנסיונות של צ'לסי לכבוש, אך רק עד הדקה ה-26 כשאנלקה כבש. החלוץ הצרפתי ניצל כדור שקיבל מג'ו קול, עבר את ההגנה והבקיע מהרחבה. שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה עלתה צ'לסי ל-0:2 כשאשלי קול קיבל כדור מפרנק למפרד וכבש מ-5 מטר.

בניגוד למשחקים האחרים, שבהם צ'לסי השתוללה עם 0:4 ו-0:7, הפעם היה לה הרבה יותר קשה לפצח את ההגנה של היריבה. "החזקתי אצבעות שלא נסיים את המשחק עם פצועים", אמר סקולארי בסיום. "זה בלתי אפשרי לשחק במגרש כזה. השחקנים שלי ניסו לשחק אבל היה קשה. למרות זאת, ראיתי שחקנים ששיחקו טוב יותר מבמשחקים אחרים".

במשחק ידידות מעניין נוסף נפגשו ליון ומונאקו והמשחק הוכרע כבר אחרי שלוש דקות כשהקשר אלכסנדר ליקאטה כבש את שער הניצחון למונאקו וקבע 0:1.

* פיפ"א השעתה את התאחדות הכדורגל האתיופית לאחר שזו נכשלה בהצגת תוכניות אופרטיביות לשיפור וחיזוק מוסדות הכדורגל במדינה הענייה. אחת מהסיבות שבגינם הושעו האתיופים הינה העובדה כי ראשי אותה התאחדות לא הסכימו לערוך בחירות מלאות לתפקיד היושב ראש.

פרטיזן בלגרד בסכנת הדחה

אם לשפוט את פתיחת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, הפתעות עדיין אין ממש, אך לקראת משחקי מחר בהחלט יש למה לצפות. אינטר באקו מאזרבייג'אן כפתה 1:1 על פרטיזן בלגרד, אלופת סרביה. כבר אחרי שלוש דקות הבקיע מילוש בוגונוביץ' לפרטיזן והשאננות עלתה לה ביוקר, כשזלאטינוב הישווה שמונה דקות לסיום.

דינמו קייב, שבעונה שעברה הגיעה עד שלב הבתים של ליגת האלופות אך סיימה עם שישה הפסדים, בדרך הנכונה עד עכשיו לשחזר את ההישג בזכות ניצחון חוץ 1:2 על דרוגהדה יונייטד מאירלנד. טראס מיכאיליק כבש ראשון לאוקראינים בדקה ה-23, אדם יוז הישווה שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה ואלכסנדר אלייב כבש את שער הניצחון בדקה ה-86.

במשחק נוסף, בראן מנורבגיה השיגה 0:1 דרמטי על ונטספילס מלטביה כשניוגו נירן כבש את שער הניצחון שלוש דקות לסיום. הגומלין של כל המשחקים ייערך בשבוע הבא.

בטורניר TIM שנערך בטורינו ניצחה מילאן אחרי שגברה גם על אינטר וגם על יובנטוס בפנדלים. במשחק הראשון ניצחו הרוסונרי את יובה 2:4 בפנדלים. קלרנס סיידורף כבש פעמיים לאדומים-שחורים, דויד טרזגה ומרקו מרצ'יוניני כבשו לגברת הזקנה.

במשחק שבא לאחר מכן (כל אחד בן 45 דקות) ניצחה יובה 0:1 את אינטר של ז'וזה מוריניו משער של וינסנטו יאקינטה בדקה ה-26. אל המשחק המכריע עלו מילאן ואינטר ואחרי 0:0 הלכו שתי הקבוצות אל הנקודה הלבנה , שם הרוסונרי השלימו ניצחון 3:4 וזכו בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully