וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען יראו וייראו: טים דונהי ירצה עונש של 15 חודשים בכלא

ביהמ"ש בארה”ב גזר 15 חודשי מאסר על שופט ה-NBA טים דונהי, שהורשע בהטיית משחקים. אוקאפור סיכם בשארלוט לשש שנים

בית המשפט בארה"ב גזר היום (שלישי) על שופט ה-NBA, טים דונהי, עונש מאסר של 15 חודשים. דונהי, 41, שהודה בעבר בהטיית תוצאות משחקי ליגה בהם שפט, הוא רק חלק מהפרשה שהביכה את הליגה. השופטת בתיק, באגלי האמון, כבר שלחה שניים משותפיו של דונהי לכלא, לתקופות של שנה ושנה וחמישה חודשים.

דונהי, ששיתף פעולה בחקירתו עם הסוכנים הפדרליים, הימר בעבר על משחקים ששפט והעביר מידע פנימי למהמרים על משחקים אחרים. כמו כן, הוא טען בעבר כי הליגה הורתה לשניים משלושת השופטים של המשחק השישי בין הלייקרס לקינגס בגמר המערב של 2002 לעשות ככל יכולתם כדי להאריך את הסדרה. השניים הם ככל הנראה דיק בווטה וטום דילייני הוותיקים, שתוארו על ידי דונהי כ"אנשים נאמנים לחברה, שיעשו הכל למען האינטרסים של ה-NBA".

דונהי נמצא אשם באוגוסט האחרון כחלק מהיותו שותף למרמה של הליגה הטובה בעולם ומעצם העובדה שהעביר מידע הימורים לגורמים מסוימים בשערורייה שפקדה את הליגה.

דונהי הודה שלקח כסף ממהמרים כדי לקבל מידע פנימי, כמו למשל המצב הפיזי של חלק מהשחקנים ואילו שופטים ישפטו איזה משחק. כעת הוא יצטרך לרצות עונש בפועל של 15 חודשים ולשלם את המחיר.

"אני מאוד מצטער. עשיתי בושות לעצמי, למשפחה שלי ולמקצוע שאני אוהב", אמר דונהי לאחר גזר הדין. התובעים טענו בין השאר כי דונהי קיבל למעלה מ-5,000 דולר עבור כל הימור שהתברר כנכון ושהוא קיבל כסף במהלך שלוש שנים לפחות.

אוקאפור ממשיך בשארלוט

שארלוט סיכמה היום (שלישי) באופן עקרוני על הישארותו של אמרקה אוקאפור בקבוצה בשש השנים הקרובות בעלות של 72 מיליון דולר. הג'נרל מנג'ר, רוד היגינס, אישר כי סוכמו פרטי החוזה בפני העיתונאים המקומיים והוסיף כי החוזה אמור להיחתם בימים הקרובים.

בחמש השנים האחרונות, זהו ההסכם היקר ביותר של שארלוט שנחתם עם שחקן בודד. בשנה שעברה אוקאפור דחה הצעה של הבובקאטס לחתום על חוזה לחמש עונות תמורת סכום דומה של 12 מיליון דולר לעונה כדי להמתין להצעות.

"זה חשוב לנו מאוד להשלים את העסקה", אמר היגינס. הוא יוצר תחושה של ביטחון סביב הסל מבחינתנו. הוא בחור שהיכולות שלו עדיין מתפתחות בדרכים רבות". בעונה האחרונה אוקאפור השיג מספרים מרשימים והגיע ל-13.7 נקודות בממוצע למשחק, 10.7 ריבאונדים, 1.7 חסימות ב-32.2 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • טים דונהי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully