וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ולביא זכו במדליית כסף באליפות העולם לנוער בשייט

שייטי דגם ה-470 ממועדון שדות ים הרשימו בתחרות הראשונה שלהם יחדיו וזכו במקום השני והמכובד. השניים בדרכם לאליפות אירופה

השייטים הישראלים, ים אמיר וליאור לביא, ממועדון השייט בשדות ים סיימו היום (שלישי) במקום השני באליפות העולם לנוער בשייט. בשעות הצוהריים הסתיימו שיוטי המדליות (ה"מדל רייס") בהם השתתפו נציגי ישראל ומועדון השיט. במקום הראשון זכה הצוות ההולנדי ובמקום השלישי הצוות האיטלקי.

אמיר ולביא ימשיכו מחר את דרכם לאליפות אירופה לנוער שתתקיים בקרואטיה, שם ינסו לשחזר את ההישג ואף לשפרו. חשוב לציין כי אליפות העולם הנוכחית הייתה הפעם הראשונה בה התחרו אמיר ולביא יחדיו, לאחר שבסן זוגו הקבוע של אמיר עבר את גיל הנוער.

במועדון השייט בשדות ים הביעו שביעות רצון ושמחה רבה על ההישג "מדובר בהישג יוצא דופן עבור שני השייטים", אמר גילי אמיר מנכ"ל המועדון. "העובדה שזו להם התחרות הראשונה יחדיו רק מחדדת את ההישג. התוצאה המצוינת שלהם מוכיחה שיש בהם בגרות רבה, יכולות מקצועיות ועבודת צוות ראויה לציון. אנחנו גאים בהם ושמחים להביא למדינת ישראל עוד מדלייה בינ"ל להעלאת המוראל והגאווה בספורט הישראלי".

עבור ים אמיר זוהי אינה המדליה הראשונה באליפות העולם. לפני כשנתיים שב עם מדליית הזהב מאליפות העולם, וב – 2004 עם מדליית ארד. בשנה שעברה, יחד עם אייל לוין, זכה במדליית הכסף באליפות אירופה ובמדלית זהב מאליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully