וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: מקומות 5 ו-7 לנבחרות ישראל באליפות העולם

בתחרות שנערכה בקנדה הגיעה נבחרת הנשים למקום החמישי והגברים סיימו במקום השביעי. מקסיקו זכתה בנשים, קנדה בגברים

השחקנים הטובים בעולם מ-13 מדינות ושלוש יבשות השתתפו באליפות העולם בפלאג פוטבול בקנדה, המאורגנת על ידי ההתאחדות הבינלאומית לפוטבול אמריקאי, בסוף השבוע האחרון. ישראל שלחה את הנבחרות הלאומיות שלה וסיימה במקום החמישי בין הנשים והשביעי בין הגברים.

נבחרת הנשים של מקסיקו זכתה במקום הראשון אחרי מאבק במשחק הגמר עם הנבחרת של קנדה. הקנדיות הובילו 0:12 במהלך המחצית הראשונה, אך מחצית שנייה ענקית של המקסיקניות, בה כבשו 4 טאצ'דאונים, הוביל אותן לניצחון 18:27. משחק הגמר של הגברים היה מותח גם כן, כשנבחרת דנמרק וקנדה נתנו פייט ענקי בהגנה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0 אך הקנדים התעלו במחצית השנייה וניצחו 6:12. ני המשחקים על המקום השלישי היו בין צרפת וארה"ב. בגברים הביסו האמריקאים את הצרפתים 0:45, כשבין הנשים היה המשחק צמוד יותר ובו הצרפתיות זכו במדליית הארד עם ניצחון 13:19.

לנבחרת הנשים היה יום משחקים ארוך וקשה ביום שישי. לאחר שניצחו את משחקן הראשון מול אוסטריה, הפסידו את שאר חמשת המשחקים והודחו מהמרוץ למדליות. החום הכבד והעובדה ששיחקו את כל משחקיהן ביום שישי (מכיוון שלא יכלו לשחק בשבת) השפיעו על הופעתן, למרות שלא השתמשו בזה כתירוץ.

"היינו יכולות לנצח בארבעה משחקים", אמרה באכזבה קפטנית ההגנה יעל פרידמן, "פשוט פספסנו בכמה מהלכים מכריעים ולא יכולנו לחזור למשחק. אבל לא לדאוג, אנחנו נחזור באליפות הבאה, ונצליח". לאחר מנוחת השבת, חזרו הבנות לנצח בשני המשחקים האחרונים בתחרות את יפן ואוסטריה, וזכו במקום החמישי.

נבחרת הגברים הפסידה בשני המשחקים הראשונים שלה לארה"ב ולדנמרק, אך לאחר הפסקת הצהריים חזרה למגרש חדורת מוטיבציה, ניצחה בשלושת המשחקים הבאים והעפילה לרבע הגמר, שם הפסידה לצרפת. הגברים אף הפסידו לאיטלקים במאבק קשה שהסתיים בהארכה, אך ניצחו את יפן במשחקם האחרון בתחרות, ניצחון שנתן להם את המקום השביעי.

"למרות שהתוצאות בגדול די מאכזבות, תחרות זו הוכיחה שלישראל יש מקום במפה העולמית של פלאג פוטבול", אמר מאמן נבחרת הנשים יונה משען. "במובן מסוים תחרות זו העירה את כולנו והוכיחה לנו שלמרות ההצלחות האחרונות שלנו בתחרויות באירופה, נכונה לנו עוד עבודה רבה להגיע לרמות הגבוהות ביותר של הפוטבול הבינלאומי. לסיים במקומות החמישי והשביעי בעולם ולצאת מאוכזבים מראה שלא נסתפק במקומות כאלו ונצא מרוצים. המטרה שלנו היא להיות הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully