וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר רקראטיבו: "לא רוצים שחקן כמו דודו אוואט"

מייקל דומואה הכחיש התעניינות בדודו אוואט: "יש לנו חדר הלבשה שקט, ואין כוונה לערער את זה". שוסטר לוחץ על ריאל לרדת מרונאלדו

מעמדו של דודו אוואט בספרד ממשיך להתערער, ולהגיע לנקודות שפל חדשות. אחרי שמאמן דפורטיבו לה קורוניה, מיגל אנחל לוטינה, הודיע בפומבי כי הוא לא מעוניין בשוער, שנודה מפעילות בקבוצתו, ספגה תדמיתו של אוואט מכה נוספת.

"אנחנו לא רוצים שחקן כזה. יש לנו חדר הלבשה שקט, ואין לנו כוונה לערער את זה", הודיע מייקל דומואה, יו"ר רקראטיבו הואלבה, שהוזכרה כמעוניינת באוואט. דומואה התכוון לתקרית בה הוכה אוואט על ידי גוסטבו מונואה בעונה שעברה. התקרית שבגללה השניים נזרקו מלה קורוניה, ושבגללה התדמית של השוער בספרד נפגעה אנושות.

דומואה ניצב מול העיתונאים והכחיש בתוקף: "מעולם לא חשבנו עליו. כשאני שומע שבא סוכן ומבטל את ההתעניינות של רקראטיבו, אני חייב לקום ולומר לא! מעולם לא היינו מעוניינים בו". גוסטבו קרנקו, סוכנו לשעבר של אוואט, לא הופתע מהפרסום והגיב: "זה רק מחזק את הטענה שלי. המציאות היא שהתדמית שלו נפגעה עד כדי כך והדלתות בספרד סגורות בפניו".

שוסטר מסתפק בואן דר וארט

אמנה הגרמני של ריאל מדריד, ברנד שוסטר, מסרב להכליל את עצמו בסאגת כריסטיאנו רונאלדו. שוסטר ביקש מנשיא המועדון, רמון קלדרון והמנהל הספורטיבי, פרדראג מיאטוביץ', לבדוק אופציות אחרות. "רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם, אבל אם לא נוכל להחתים אותו, אני אהיה מרוצה באותה מידה מרפאל ואן דר וארט", אמר המאמן ל"אס".

ריאל כבר הגישה הצעה רשמית לרכישת ההולנדי, אבל בהמבורג לא ממהרים למכור. "ההצעה שלהם הייתה מגוחכת ולכן דחינו אותה", אמר המנהל הספורטיבי של המבורג, דידי ביירסדופר. בעקבות בלחץ של שוסטר, בספרד מעריכים שריאל תגדיל את הצעתה עבור השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully