וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואמי בראון סיכם בדטרויט

הסנטר, שנבחר ראשון בדראפט 2001, ינסה לשקם את הקריירה בפיסטונס, וצפוי לחתום לשתי עונות. השופט טים דונאהי מחכה לגזר הדין

קוואמי בראון, בחירת הדראפט הראשונה של 2001, בדרך לדטרויט פיסטונס. סוכנו של הסנטר, מרק בארטלסטיין, אישר אמש (שני) ששחקנו סיכם את תנאיו בעיר המכוניות, אך טרם חתם על חוזה. הפיסטונס אמורים להחתים את בראון על חוזה לשנתיים תמורת 4 מיליון דולר לעונה. "הוא כישרון אדיר, ואנו חושבים שהוא יוכל להחיות את הקריירה שלו שם", אמר בארטלסטיין, "הוא מאוד נרגש לקראת המעבר".

בראון (26, 2.11 מ') נבחר ראשון בדראפט 2001 על ידי וושינגטון וויזארדס, לאחר שמייקל ג'ורדן, אז נשיא הקבוצה התלהב מהפוטנציאל של הנפיל האתלטי. עד מהרה נקשרו לשמו של בראון סיפורים על מוסר עבודה לקוי, וגם מעברו ב-2004 ללוס אנג'לס לייקרס לא ממש תרם לקריירה שלו, שסבלה מפציעות רבות. בעונה שעברה הועבר בראון לממפיס, כחלק מטרייד ששלח ללוס אנג'לס את פאו גאסול.

דונאהי מחכה לגזר הדין

היום (שלישי) ייגזר דינו של שופט ה-NBA טים דונהאי, שהודה בהטיית תוצאות משחקי ליגה בהם שפט. השופטת בתיק, באגלי האמון, כבר שלחה שניים משותפיו של דונאהי לכלא , לתקופות של שנה ושנה וחמישה חודשים.

דונהאי צפוי לקבל עונש קל יותר משום ששיתף פעולה בחקירתו עם הסוכנים הפדרלים, דבר אותו מערכת המשפט האמריקאית רואה בחיוב. סיבה נוספת לעונש הקל יותר היא ששני המהמרים עמם שיתף פעולה דונהאי היו הנהנים העיקריים מהפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully