וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים צפוי לחתום השבוע במנצ'סטר סיטי

למרות שתנאיו הכספיים עדיין לא סגורים, באנגליה מצפים לחתימה בקרוב. מארק יוז מכין לו את עמדת המגן הימני. הבעלים שינאוטרה הסתבך

הבלם הישראלי, טל בן חיים, צפוי לחתום השבוע במנצ'סטר סיטי, כך על פי דיווחים בתקשורת האנגלית. סיטי צפויה לשלם חמישה מיליון ליש"ט לצ'לסי עבור הבלם, לו הוצע חוזה לארבע שנים במשכורת של 60 אלף ליש"ט לשבוע. על פי הדיווחים, התנאים הכספיים של בן חיים עדיין לא סגורים, אך העיסקה צפויה להיסגר בקרוב מאוד. באנגליה נטען שהישראלי מעוניין להגיע לסיטי, לאור הניסיון הטוב שיש לו בצפון אנגליה כששיחק בבולטון.

בן חיים יאבק על מקומו בהרכב הסיטיזנס עם הבלמים מיקה ריצ'ארדס וריצ'ארד דאן, שלא יכול לפתוח את העונה בפרמיירליג עקב עונש השעייה לשני משחקים. בתקשורת המקומית במנצ'סטר נכתב שהמנג'ר החדש, מארק יוז, עשוי לשלב את בן חיים כמגן ימני, שם יתחרה איתו על מקום בהרכב מגן נבחרת קרואטיה, ודראן צ'ורלוקה. בתקשורת האנגלית הכלל ארצית, קצת פחות פירגנו לטל בן חיים. "משלמים לו 60 אלף דולר לשבוע על מנת לבעוט בעצמים לא ברורים בקרבת האיצטדיון", נכתב בלגלוג בגארדיין.

בינתיים, מפרסם ה"אינדיפנדנט" שהבעלים של הסיטי, טאקשין שינאוטרה התאילנדי, שוב מסובך באישום פלילי במדינתו. ראש הממשלה לשעבר מואשם, יחד עם עובדי מדינה נוספים, בעבירות מס חמורות בסכומים גדולים, וצפוי לעמוד למשפט בספטמבר. זו לא הפעם הראשונה ששינאוטרה מואשם בעבירות מעילה בכספים. על פי הדיווח, במקרה שיימצא אשם, שינאוטרה ייאלץ להחזיר כספים רבים, מה שיעמיד את הסיטי בבעיה כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully