וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר גודמן חתם במכבי חיפה

29.7.2008 / 9:14

הגארד האמריקאי-ישראלי חתם לעונה, ויסייע לבעלים ג'ף רוזן, להגשים את חזונו: "החתמתו תגשר בין יהודי ארה"ב וישראל". גם מזרחי חתם

מכבי חיפה מרכזת מאמצים גדולים מאד בשיווקה של הקבוצה ברחבי ארצות הברית, לקהילות יהודיות, ובמסגרת מאמצים אלו הוחתם בקבוצה לעונה אחת הגארד האמריקאי-יהודי בעל האזרחות הישראלית, תמיר גודמן.

גודמן (26, 1.91 מטר) ריכז תשומת לב גדולה בארצות הברית כשכיכב ב"אקדמיה לתלמוד" בבולטימור, עם יותר מ- 35 נקודות למשחק ו- 15 אסיסטים. גודמן נבחר לאחד מ-25 השחקנים הטובים בבתי הספר העל תיכוניים בארצות הברית. אחרי שתי עונות באוניברסיטת טוסון, חתם גודמן לשלוש שנים במכבי תל אביב. בישראל שיחק גודמן במשך חמש שנים בארבע קבוצות שונות. בעונתו האחרונה בישראל, במדי מכבי שוהם מודיעין מהליגה הלאומית, שיחק גודמן 20 דקות וקלע 9 נקודות בממוצע למשחק.

גודמן מנהל מחנה כדורסל משלו, הנודד ברחבי ארצות הברית ונקרא "תמיד גודמן מחנה כדורסל ומנהיגות". מטרת המחנה להביא יחדיו שחקנים מוכשרים, יהודיים ואפרו אמריקאים, מרחבי ארה"ב על מנת לחזק את הקשר בין שתי הקהיליות כמו גם על מנת לשפר את יכולותיהם כשחקני כדורסל. הבעלים ג'ף רוזן אמר לאחר ההחתמה: "אנו מאד שמחים להחזיר חזרה לישראל את תמיר גודמן ולקבלו לקבוצה שלנו בחיפה. אנו מקווים שהחתמתו תגשר ביחסים בין קהילות יהודי ארצות הברית וישראל".

תמיר גודמן אמר בהודעתה הרשמית של הקבוצה: "אני מצפה בכיליון עיניים לסייע למכבי חיפה ככל הניתן על המגרש ומחוצה לו. אני חולק את אותו חלום וחזון עם ג'ף רוזן, חזון ששנינו מקוים להפיצו ברחבי ארצות הברית וישראל". מאמן הקבוצה, אבי אשכנזי : "החתמתו של תמיר גודמן היא עוד צעד להשלמת הפאזל בדרך לסגל ארוך, מגובה וטוב."

משה מזרחי: "כיף לחתום בקבוצה עם קהל ומסורת"

בתוך כך, הפורוורד משה מזרחי השלים את מעברו למכבי חיפה, כשחתם היום (שלישי) על חוזה לשנה. "אנחנו בדרך הנכונה", אמר רוזן, "הצלחנו להביא לחיפה שני שחקני נבחרת, עמדנו בציפיות של עצמנו, וזה לא היה קל בשוק השחקנים הקשה שהיה הקיץ. התרשמנו מאד מהרצון של מזרחי לשחק אצלנו, וזה נתן לו יתרון גדול. אני מאמין שהלב והנשמה חשובים מאד, כי הרי כישרון וקליעה מדהימה כולם יודעים שיש לו. עכשיו נתפנה להחתמת זרים בדרך לצמרת ליגת העל".

בהודעה הרשמית של הקבוצה, אמר משה מזרחי על הצטרפותו לקבוצה: "אני שמח לחזור לשחק בארץ, ולשתף פעולה עם הצוות המקצועי של חיפה, שכולל את אבי אשכנזי אלעד חסין ומיקי גורקה. אשכנזי ידוע כמאמן של שחקנים, ואני שמח לשחק תחתיו. לאורך כל הדרך לא היה לי ספק לגבי הכוונות הרציניות של חיפה. כיף לחתום בקבוצה עם קהל ומסורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully