וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה יוצאת למלחמה

הקטאלונים מתכוננים לאפשרות שפיפ"א תחייב אותם לשחרר את מסי לאולימפיאדה, והודיעו שיערערו על ההחלטה. אטו עשוי להישאר בבארסה

ברצלונה מתכוננת למאבק ולא רק מול ריאל מדריד בליגה הספרדית. הקבוצה הקטאלנית מתכוננת להכרעת פיפ"א בעניין השאלה האם היא תחוייב לשחרר את לאו מסי לאולימפיאדה והודיעה שאם זה יהיה המקרה, היא תערער ב-CAS, בית הדין הגבוה לספורט.

"אין לנו ספק שהחוק עומד לצידנו", אמר נשיא בארסה, ז'ואן לפורטה, "אנחנו לא חייבים לשחרר את השחקן". הנשיא הוסיף שמסי ייצא עם שאר שחקני הסגל של הקבוצה למסע המשחקים המתוכנן בארצות הברית, ביום רביעי הקרוב.

ברצלונה מסרבת במשך תקופה ארוכה לשחרר את מסי לטובתה של נבחרת ארגנטינה, על אף שהוא בן פחות מ-23 וזאת בכדי שהוא יעמוד לרשותה במוקדמות ליגת האלופות. במצב שנוצר, הקשר הכשרוני נמצא בין הפטיש לסדן ולפורטה הוסיף: "מסי רוצה להגן גם על האינטרסים של ברצלונה וגם על האינטרסים של ארגנטינה". בברצלונה אמרו גם שהם מקווים להגיע להסכם עם ההתאחדות הארגנטינאית.

אטו עשוי להישאר בברצלונה

האם בארסה חוזרת בה מהחלטתה למכור את סמואל אטו? בימים האחרונים ולאור הגישה החיובית שמפגין החלוץ הקמרוני של הקבוצה נשמעים קולות המעידים כי הקבוצה עשויה לחזור בה מהחלטתה. נשיאה של ברצלונה ז'ואן לפורטה אמר כי "אטו מראה מחוייבות מלאה וכעת אנו נחשפים לצדדים באופיו שכולנו רוצים לראות.

"חשבנו כי הדבר הכי טוב יהיה לרענן את שורות הקבוצה, אבל אני מבין ששום דבר בעולם לא חקוק באבן. אני לא חושב שההחלטה על מכירתו של אטו היא בלתי הפיכה. אנחנו צריכים להסתכל על הדברים בזהירות ולבחון את מצבו המנטלי והפיזי", אמר לפורטה.

מאמנה החדש של הקבוצה פפ גווארדיולה טען בזמנו כי רונאלדיניו ואטו לא בתוכניות שלו. הקשר הברזילאי אכן נמכר למילאן, אבל לאטו לא נמצאה קבוצה. כעת, כאשר הקמרוני מציג יכולת טובה וגישה בריאה, הרי שייתכן מאוד כי גווארדיולה יסכים להשאירו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully