וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "חזרנו קבוצה טובה יותר"

28.7.2008 / 20:19

מכבי ת"א נחתה בארץ, לאחר שסיימה את מחנה האימון בהולנד. המאמן מרוצה מהגיבוש. יבוריאן: "מתחייב שכל שחקן ייתן את הלב והנשמה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי תל אביב נחתה הערב (שני) בישראל, לאחר שסיימה את מחנה האימונים בן 12 הימים בהולנד. כ-200 אוהדים חיכו לקבוצה הצהובה בשדה התעופה נתב"ג וקיבלו את פניהם בתרועה רמה. כל שחקן זכה לקבלת פנים קולנית. הקהל הצהוב חיכה שעה ארוכה עד שאחרון השחקנים ואנשי הצוות המקצועי ייצאו. השחקנים קיבלו ליווי צמוד מאוהדי הקבוצה עד לרכביהם.

רן בן שמעון: "הלחץ לא גדל"

מכבי סיימה מחנה אימון מוצלח בו רשמה שלושה ניצחונות ותיקו אחד, אבל המאמן רן בן שמעון לא מסתנוור ואמר: "זה בסך הכול מחנה אימון. יש לנו עוד דרך ארוכה. הכיוון הוא חיובי. המטרה היא לגבש את הקבוצה. בסך הכול הייתה אווירה טובה, וחזרנו קבוצה יותר טובה. עבדנו על חלק מהדברים שרצינו לעבוד עליהם, גם בצד המקצועי וגם בצד החברתי של גיבוש הקבוצה. אני לא מרגיש לחץ, אני מרגיש מחויבות וציפייה לקראת העונה שבפתח.

"כל הזמן מנסים להלחיץ אותי עם עניין הציפיות, אני דווקא חושב שזה הפן הכי חיובי במכבי תל אביב", הוסיף בן שמעון. "יש לנו מועדון גדול מאוד, בכל יום במועדון הזה אתה מרגיש את העוצמה שלו. השחקנים מדברים על זה ויודעים את זה. זה מגדיל את המחויבות שלהם, אבל לא את הלחץ".

בן שמעון נשאל גם לגבי הקשר דולי ג'ונסון, שסיכם לשלוש העונות הקרובות בקבוצה וצפוי לנחות ביום שלישי ואמר: "עדיין לא ראיתי אותו מתאמן אני אראה אותו מחר כשיגיע לארץ נחכה בסבלנות".

יבוריאן: "יש לנו קבוצה טובה מאוד"

חלוץ הקבוצה איליה יבוריאן, ששיחק תחת בן שמעון במדי הפועל קרית שמונה, התייחס למחנה ואמר: "זה היה מחנה מאוד מוצלח. אין ספק שיש לנו שחקנים טובים מאוד, וזו נראית קבוצה טובה מאוד. אני לא יכול להבטיח עדיין שום דבר, אבל אני כן יכול להבטיח שכל שחקן במכבי שיעלה על כר הדשא ייתן את הלב והנשמה בשביל הקבוצה והאוהדים. יש לנו מאמן מצוין ואנחנו שמחים לעבוד תחתיו". יבוריאן גם התייחס לבן זוגו להתקפה עמו שיתף פעולה בעונה שעברה בבני סכנין, מאור בוזגלו: "בטח שכיף שמאור לידי. אנחנו מכירים כבר משנה שעברה. אני בטוח שיהיה בינינו שיתוף פעולה מצוין".

החלוץ יאניק קמנאן קיבל שבחים רבים מהצוות המקצועי וגם מגורמים בהנהלה ונראה מחויך מתמיד. קמנאן התייחס לאוהדים שחיכו לקבוצה בטרמינל ואמר: "זה כיף. זה נותן לנו הרבה מוטיבציה. ברור שיש לנו הרבה תקוות לגבי העונה החדשה. בסך הכול היה לנו מחנה אימון טוב. גם מהבחינה שהתגבשנו כקבוצה והכרנו את החבר'ה החדשים שהגיעו. אני באופן אישי מאושר במכבי. אני חלק בלתי נפרד מהקבוצה הזאת. רואים עליי שאני מחייך, וזה אומר הכול. אני בטוח שתהיה לנו עונה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully