וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוריאל מרקו חתם בקרית אתא

28.7.2008 / 19:19

השחקן שעלה העונה ליגה עם מכבי חיפה, חוזר לקדנציה שניה בליגת העל עם קרית אתא. מצטרף לולאדי ירמישין שכבר חתם בקבוצה

אליצור קרית אתא, העולה הטריה ביותר לליגת העל, החתימה הערב (שני) ישראלי נוסף בבניית הסגל, והפעם שחקנה של מכבי חיפה בעונה שעברה, אוריאל מרקו. מרגע עלייתה של הקבוצה לליגת העל היא חפצה בשורותיו של מרקו, שגדל בקריות ואף שיחק בקבוצה שנתיים בעבר, ולבסוף לאחר מספר ימים של מגעים חתם הערב לעונה אחת.

מרקו (26, 2.03), גדל כאמור בקרית מוצקין, ושיחק בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל. ממרקו ציפו לפרוץ אך השחקן לא מצא קבוצה שתאמין בו והוא החל לנדוד בין מ.כ חיפה, הפועל צפת, קרית אתא, הפועל גליל עליון, עירוני אשקלון והעונה כאמור במכבי חיפה. הוא היה אמור להיות שחקן מוביל בקבוצה בליגה הלאומית, אך בשל החוק המאפשר שיתוף של 7 שחקנים בלבד מעל גיל 22 מצא את עצמו הרבה משחקים מחוץ לסגל של אבי אשכנזי. הוא תרם ב-20 משחקים 4.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

מרקו הוא כאמור ההחתמה השנייה של קרית אתא מאז עלייתה, כשקדם לו ולאדי ירמישין שגם כן הגיע מהליגה הלאומית. בקבוצה יעשו בימים הקרובים מאמצים על מנת להחתים לפחות עוד שני ישראלים עם ניסיון בליגת העל, כשאופציית ברק פלג, ירדה ככל הנראה מהפרק. מי שעדיין עומד על הפרק הוא שחקן מכבי אשדוד בעונה שעברה, ארז קוחנסקי. בעמדת הזרים מעוניינת קרית אתא בטוני יאנגר, ששיחק בעבר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully