וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי: "עומד בפנינו אתגר קשה"

מאמן נבחרת ארה"ב מודע לדרך הארוכה שעליו לעבור בבייג'ינג: "כ-30 אחוזים משחקני ה-NBA הם שחקנים בינלאומיים. לא נגיע עם ביטחון מופרז"

נבחרת הכדורסל של ארצות הברית ממשיכה בהכנות לקראת בייג'ינג 2008. אחרי שהושפלה באתונה וזכתה רק במדליית הארד, החבורה של מייק ששבסקי לא רוצה לשמוע הפעם על פחות ממקום הראשון. אלא שהמאמן יודע שלנבחרתו מצפים קרבות קשים בדרך לתואר.

"עומד בפנינו אתגר קשה עד הזכייה עקב ריבוי הכישרונות בכדורסל העולמי", אמר ששבסקי במקאו, היכן שארצות הברית תערוך שני משחקי אימון נגד ליטא וטורקיה לפני שתצא לבייג'ינג. "הכדורסל בעולם התרחב. כ-30 אחוזים משחקני ה-NBA הם שחקנים בינלאומיים, ורבות מהנבחרות יפתחו עם חמישיות שמורכבות משחקני NBA. אנחנו מנסים להיות בטוחים בעצמנו. זה לא אומר שנגיע למשחקים עם ביטחון עצמי מופרז. כרגע, אין לנו ממה להיות שבעי רצון".

הדומיננטיות של ארצות הברית בשנים עברו שכללה זכייה ב-12 משחקים אולימפיים, נאבדה בשנים האחרונות. באתונה, כאמור, היא איבדה את הבכורה לארגנטינה, בואליפות העולם 2006 היא סיימה שלישית, כשמעצמת הספורט מספרד עם פאו גאסול (המשחק ב-NBA) זוכה בתואר.

מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו השווה בין נבחרות העבר, שהיו אסופה של כוכבים שהתקבצו רק שבועות אחדים לפני המשחקים. "בעבר זה הספיק, כיום, זה לא המקרה יותר. יש כיום גאווה רבה לייצג את הנבחרת. השחקנים שהיו לפני שלוש שנים מהווים את הליבה של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully