וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "המעבר לליברפול זה חלום שהתגשם"

חלוץ טוטנהאם, שתקבל 20.3 מיליון ליש"ט עבורו, ישחק ב-4 השנים הבאות בקבוצה אותה אהד מילדות. "מקווה שאוהדי הספרס יבינו אותי"

חלוץ נבחרת אירלנד, רובי קין, השלים הערב (שני) את מעברו לקבוצת ליברפול. קין הגיע לאנפילד ועבר בדיקות רפואיות וחתם לאחר מכן על חוזה לארבע עונות, בקבוצה אותה הוא אוהד מילדות. הוא ייצא עם החבורה האדומה לספרד למשחק הידידות מול ויאריאל.

החלוץ בן ה-28 ישתכר בכ-80 אלף ליש"ט לשבוע. טוטנהאם תקבל תמורתו כ-20.3 מיליון ליש"ט. קין יחליף בחוד את פטר קראוץ', שחתם בפורטסמות, והוא ישתף פעולה עם החלוץ הספרדי פרננדו טורס, בחוד קטלני במיוחד.

קין יהיה שחקן הרכש השישי של רפא בניטז הקיץ. קדמו לו: אנדראה דוסנה, פיליפ דגן, דייגו קבאליירי, דוד נ'גוג ועמנואל מנדי. קין ייפרד מוייט הארט ליין לאחר שש עונות, בהן כבש 80 שערי ליגה. לפני כן הוא שיחק בוולבס, קובנטרי, אינטר ולידס יונייטד.

המעבר של החלוץ לא היה חלק. יו"ר טוטנהאם דניאל לוי זעם על העובדה כי המגעים בין קין לליברפול התנהלו מאחורי הקלעים ולא בגלוי. "הייתי מאוכזב מאוד כששמעתי לראשונה", אמר לוי, "שלא רק ליברפול עובדת מאחורי הקלעים, אלא שגם רובי עצמו פועל כך". היו"ר אף הגיש תלונה בהתאחדות האנגלית, אלא שהוא נאות לבטלה, לאחר שליברפול הסכימה לתרום כסף לקרן טוטנהאם הוטספר.

"אני רוצה להודות", אמר קין המאושר אחרי המעבר, "להנהלת טוטנהאם, לשחקנים ולאוהדים על שש השנים שלי בקבוצה, שהיו הכי טובות ומהנות בקריירה שלי. לא אשכח אותן לעולם. אני במיוחד רוצה להודות לדניאל לוי על ההבנה שלו. עבורי להצטרף לליברפול זה חלום שהתגשם, לא יכולתי לתת לאפשרות הזו לחלוף. אני מקווה שאוהדי טוטהנאם, שהיו נפלאים בשבילי, יבינו אותי ביום מן הימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully