וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל ברוקנר הוצג כמאמן נבחרת אוסטריה

הצ'כי בן ה-68 החליט שלא לפרוש, וינסה להצעיד את האוסטרים למונדיאל 2010: "יש כאן פוטנציאל, אבל אני לא מבטיח כלום". ואסטיץ' ימשיך

מאמנה החדש של נבחרת אוסטריה, הצ'כי קרל ברוקנר, הוצג היום (שני) רשמית במסיבת עיתונאים בוינה. ברוקנר, 68, מחליף בתפקיד את ג'וזף היקרסברגר שהתפטר לאחר אליפות אירופה, בה השגיה אוסטריה, שאירחה את הטורניר, נקודה אחת והודחה בשלב הבתים.

"ראיתי את אוסטריה משחקת ביורו ובמשחקי הכנה לטורניר. זו נבחרת צעירה עם פוטנציאל להעפיל למונדיאל בדרום אפריקה. אני לא מבטיח כלום, ראינו ביורו האחרון שמספיקות כמה החמצות וכמה טעויות בשביל להרוס תוצאות טובות", אמר ברוקנר.

המאמן הותיק, שהדריך בשמונה השנים האחרונות את הנבחרת הצ'כית, התלבט אם להמשיך לאמן או לפרוש: "זו הייתה החלטה קשה, אבל מה שהכריע את הכף הוא שרציתי להישאר בכדורגל. כשקיבלתי את ההצעה מההתאחדות האוסטרית, היה לי קל להגיד כן". ברוקנר הוסיף כי הוא מעוניין שעוזר המאמן, אנדראס הרצוג, ימשיך בתפקידו.

מבחינת סגל השחקנים, ברוקנר לא מתכוון לבצע זעזועים גדולים. המאמן הפתיע כשהודיע שדלת הנבחרת פתוחה עבור איביצ'ה ואסטיץ'. החלוץ בן ה-39 הפך לכובש המבוגר ביותר בתולדות היורו, וברוקנר מתכוון לאפשר לו להמשיך לשחק בנבחרת. גם המגן פול שארנר, שנזרק מהסגל בגלל סכסוך עם היקרסברגר, צפוי לקבל זימון. "לא אפסול אף שחקן בגלל הגיל שלו או בעיות שהיו לו בעבר", אמר ברוקנר. "אם הייתה בעיה עם שארנר, אני מקווה ומאמין שהיא תיפתר".

המשחק הראשון של ברוקנר יהיה מפגש ידידות מול איטליה ב-20 באוגוסט. אוסטריה תפגוש את צרפת, רומניה, סרביה, ליטא ואיי פארו במוקדמות המונדיאל. היקרסברגר אגב, הוא אחד המועמדים לקבל את תפקיד מאמן נבחרת גאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully