וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזי לאוהדים: "מצפה שנעבור את המשחק כמו שצריך"

יו"ר בית"ר ירושלים פרסם באתר הרשמי, מכתב לאוהדי הקבוצה ושלח מסר: "מי שחושב להתנהג בצורה אלימה, שיבין שהוא פוגע בקבוצה"

בית"ר ירושלים מגבירה את ההכנות לקראת המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, מול ויסלה קרקוב. לאור הפרסומים על אופיים האנטישמי של חלק מהאוהדים הפולנים, פרסם היום (שני) יו"ר האלופה, אלי ארזי, מכתב לאוהדים. בבית"ר מעוניינים למנוע התפרעויות אוהדים בטדי, מה שעלול לגרום לענישה מצידה של אופ"א.

"מבחינתנו הכל ערוך ומוכן כדי שיהיה אפשר לארח את ויסלה קרקוב, אנחנו נקבל אותם בכבוד רב כשם שהיינו מקבלים כל קבוצה שמגיעה והגיעה לטדי", כתב ארזי לאוהדים, במכתב שפורסם באתר הרשמי של בית"ר: "עשינו מעל ומעבר כדי שלבית"ר ירושלים תהיה את הקבוצה הכי טובה שיכולה להיות, לקהל שלנו יש כוח אדיר בכל מה שקשור לדחיפה של הקבוצה קדימה, ואני מקווה שבמשחק הזה נראה אותו מעודד לאורך 90 דקות".

"אנחנו מצפים מהקהל שלנו להתנהג בצורה מופתית. כל התנהגות לא נאותה תפגע בנו קשה באופ"א, ואני מקווה שהקהל שלנו ידע להתנהג בדיוק כפי שהוא התנהג בשנה שעברה, כששיחקנו נגד קופנהאגן. קיבלנו תשבוחות רבות מאופ"א על התנהגות הקהל שלנו, ואני בטוח שנקבל גם לאחר המשחק מול קרקוב".

ארזי שלח מסר ברור לאוהדים: "מי שחושב להדליק אבוקות, לזרוק חזיזים או להתנהג בצורה אלימה, כדאי שיבין שהוא פוגע בקבוצה ובאוהדיה, ואני מצפה שנעבור את המשחק הזה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully