וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד חדש לירושלים: שון פרואיט

28.7.2008 / 13:19

גיא גודס, מאמן הקבוצה, צפה בסנטר, בוגר מכללת אילינוי, בליגת הקיץ בלאס וגאס, ועשוי לצרפו. הסיכום עם רוט וקלארק: בימים הקרובים

הפועל ירושלים ממשיכה לחפש אחרי שני זרים נוספים שישלימו את סגל הקבוצה, ואחד השחקנים שמועמדים לחיזוק עמדת הסנטר הוא האמריקאי שון פרואיט. פרואיט (24, 2.08) בוגר מכללת אילינוי מהשנה, לא הצליח נבחר בדראפט ה-NBA האחרון ומאמן ירושלים גיא גודס חזה בו במשחקי ליגת הקיץ בלאס וגאס, כשהשחקן ניסה את מזלו בניו אורלינס. פרואיט מיעט לשחק וראה בסך הכל 7.5 דקות פרקט ב-4 משחקים. עלותו של פרואיט לא נחשבת לגבוהה מדי, ובמידה ובירושלים יחליטו ללכת עליו, מחירו לא יהווה מכשול.

פרואיט היה נחשב לאחד התקוות הגדולות לקראת העונה האחרונה, אחרי שבעונה השלישית שלו במכללות כמעט הכפיל את המספרים שלו והעמיד אותם על 11.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים. מומחי ה-NBA הניחו כי אם השחקן יתפתח כמו שצריך, הוא עשוי להבחר בסוף הסיבוב הראשון בדראפט. העונה האחרונה של פרואיט לא בישרה גדולות והשחקן רשם 12.6 נקודות ו-7.5 ריבאונדים, כשבמשחק השיא שלו הוא קולע 25 נקודות ומוריד 17 ריבאונדים. סגנונו ההתקפי של פרואיט מבוסס על משחק עם הגב אל הסל והוא נחשב לסנטר חזק. עברו המשמעתי של השחקן אינו נקי, ובעונת 2006/7 הוא נעצר אחרי שהכה אדם שנתקל בו בתאונת דרכים, אך כנגד פרואיט לא הוגשה תלונה.

בינתיים, בירושלים יחכו ככל הנראה לחזרתו של מורן רוט ממחנה הנבחרת באיטליה על מנת לסכם איתו את הפרטים האחרונים ולצרפו לסגל. אל רוט יצטרף רהשון קלארק, שסוכנו וירושלים מחליפים בימים האחרונים טיוטות חוזה. החוזים עם השניים לא ייחתמו לפני ט' באב, לפי החלטת הנהלת הקבוצה. מתחילת עונת המלפפונים הצטרפו לירושלים עומאר סניד, שהגיע ממכבי ראשון לציון ויובל נעימי שחזר מהשאלה מעירוני אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully