וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' בקאזאן, קרסטיץ' לדינמו מוסקבה האיזורית?

28.7.2008 / 8:37

הגארד הקרואטי חתם במדי הקבוצה הרוסית שעשויה לפגוש את ירושלים. הסנטר הסרבי, שהיה מועמד למכבי תל אביב, גם הוא בדרך לרוסיה

אחד השחקנים היותר מבוקשים בשוק ההעברות האירופי, מרקו פופוביץ', חתם אמש (ראשון) במדי קאזאן הרוסית ובכך שם קץ לשמועות על מעבר אפשרי לליגה האיטלקית או לבילבאו הספרדית. פופוביץ' (25, 1.85), שפרץ לתודעה אחרי שניצח עם זאדאר את מכבי תל אביב בגמר הליגה האדריאטית, רשם העונה במדי ז'לגיריס קובנה 12.5 נקודות למשחק ו-3 אסיסטים ביורוליג. כזכור, קאזאן עשויה לפגוש את הפועל ירושלים במוקדמות היורוקאפ אם תעבור את ז'ארני הפולנית.

שחקן נוסף שעשוי לעשות את דרכו בימים הקרובים לאירופה הוא שחקנה של ניו ג'רזי, ננאד קרסטיץ', שהוזכר לפני כשבועיים כמועמד אפשרי למכבי תל אביב. קרסטיץ (25, 2.13), מחזיק בחוזה לעונה נוספת ב-NBA אך הצעה של 7.5 מיליון דולר לעונה שקיבל מדינמו מוסקבה האיזורית, עשויה להיות קרש הקפיצה של השחקן בחזרה לאירופה. עיתוני הבוקר ברוסיה מדווחים כי עסקת העברתו לאירופה קרובה מאוד.

* התאחדות הכדורסל הספרדית הודיעה אמש כי טנריפה תצטרך להציג בימים הקרובים תשובה האם היא יכולה לעמוד בתקציב המינימום של 3.5 מיליון דולר כדי לשחק בליגה הראשונה במקום ג'ירונה. כזכור ג'ירונה הודיעה בסוף השבוע שהיא תשחק בליגה נמוכה יותר בגלל בעיות כלכליות, ונראה כי טנריפה תהיה הקבוצה שתחליף אותה. דובר ההתאחדות הספרדית מסר כי: "הדבר האחרון שיעשה זה להפוך את הליגה לליגת של 17 קבוצות, אנחנו לא רוצים לראות את זה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully