וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לא בת 16?

סין צפויה לשתף באולימפיאדה שתי מתעמלות שקיים חשד שטרם מלאו להן 16, גיל המינימום המותר. האמריקאים לא מפחדים

התחממות בגזרת המדינות המתכוננות לבייגינג. שתי מתעמלות סיניות עשויות לייצג את המדינה המארחת באולימפיאדה למרות שהן בנות 14 בלבד ולא כפי שמופיע בתעודת הזהות שלהן. שה קשין היא אחת המועמדות לזכייה בזהב בבייג'ינג במקבילים המדורגים בעוד שג'אנג יואואן עשויה לתרום למאבק הקבוצתי של הסיניות להתמודדות על הבכורה בתחרות הקבוצתית מול ארצות הברית. גיל המינימום המותר בתחרויות הוא 16.

תאריך הלידה של קשין, כפי שמופיע בתעודת הזהות שלה, הוא 1.1.92 אך מהפרסומים באתרי האינטרנט הרשמיים בסין עולה כי היא נולדה שנתיים מאוחר יותר. יואואן רשומה כילידת שנת 1991 אך כרטיס הזיהוי הבינלאומי שלה מראה כי היא נולדה שנתיים מאוחר יותר ולכן לא רשאית להשתתף במשחקים.

"הגיעו אלינו שמועות על הנושא הזה" אמר אנדרה גסבולר, המזכיר הרשמי של הוועדה הבינלאומית, "אך התאחדות ההתעמלות בסין הציגה צילומים של תעודות הזהות של המתעמלות שהראו כי הכל תקין ומעבר לזה לא ניתן לבדוק". בארצות הברית לא מתרגשים מהעניין וסטיב פני יו"ר ההתאחדות האמריקאית מצפה שהסינים ישחקו משחק הוגן. "אנחנו נעשה את שלנו ובסופו של דבר ננצח גם אם הסיניות הן טובות כפי שאומרים".

  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully