וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ויובנטוס ניצחו בהכנה

האלופה הספרדית גברה 2:3 על לאסק לינץ עם שערים של בפטיסטה, ראול וסביולה. יובה גברה 1:3 על בורוסיה דורטמונד בגרמניה

בזמן שברצלונה קורעת רשתות בסקוטלנד, גם ריאל מדריד מחממת מנועים במשחקי הכנה והיום ניצחה את לאסק לינץ האוסטרית 2:3, במגרשה הביתי של האחרונה.

כריסטוף סאורר דווקא העלה את לינץ ל-0:1 בדקה ה-14, אבל ז'וליו בפטיסטה איזן כעבור 6 דקות וראול השלים מהפך בדקה ה-45. חאבייר סביולה העלה ל-1:3 בדקה ה-84 והאוסטרים צימקו בזמן פציעות אחרי פנדל מוצלח של מריו מיאטוביץ'.

בורוסיה דורטמונד ויובנטוס נפגשו למשחק ידידות נוסף, אחרי שאמש נדחה המשחק בשל מגרש מוצף. השיחזור של גמר ליגת האלופות מ-1997 הסתיים שוב ב-1:3, אלא שהפעם המנצחת הייתה יובנטוס.

קלאודיו ראניירי העלה בחוד את דויד טרזגה לצד חלוץ הרכש, אמאורי, שכבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-5. ג'ורג'יו קייליני, ממדו סיסוקו ומאורו קמורנסי ערכו היום הופעות בכורה בקיץ והגברת הזקנה הציגה בקישור גם את כריסטיאן פאולסן שהציג יכולת מצוינת וגם סיפק בישול, לוינצ'נזו יאקווינטה, שנכנס כמחליף וכבש צמד בדקות 51 ו-74. מארק אנדרה קרוסקה רק צימק עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-78.

קרלוס טבז החמיץ פנדל בדקה ה-5 אחרי שריקה לבעיטה חוזרת של השופט, אבל זה לא הפריע לו לכבוש מאוחר יותר בניצחון של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על פורטסמות בדרום אפריקה. כריס איגלס, שנהנה מקיץ פורה, כבש ראשון לשדים האדומים וג'רמיין דפו רק צימק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully