וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: נבחרת ישראל הפסידה לספרד 87:65

27.7.2008 / 16:29

נבחרת הנוער כבר הוליכה ב-17 הפרש מול ספרד, אבל התפרקות בחצי השני הביאה להפסד 87:65. בשלב הבא יידרשו שני ניצחונות

נבחרת הנוער של ישראל רשמה היום (ראשון) עוד שורה ברשימת האכזבות הגדולות, כשאיבדה יתרון גדול בדרך להפסד 87:65 לנבחרת ספרד. הנבחרת הציגה מחצית ראשונה מצוינת, ואף הובילה ביתרון 17, אך התפרקות טוטאלית במחצית השניה (שנגמרה בהפסד 56:21) סימלה את אי היציבות המאפיינת את הנבחרת הזאת. אחד מהסימנים הסטטיסטיים הבולטים בנבחרת היה הנחיתות בריבאונד, בו שלטו הספרדים ביתרון 30:56.

המשחק נפתח טוב מאוד בשביל חניכיו של דני פרנקו, שעלו ליתרון 2:11 אחרי 4 דקות. הספרדים ניסו לחזור, אבל באותן דקות נראה היה כי כל דבר שישראל מנסה לעשות מצליח. אלעד ונטורה וכרמל בוכמן סיימו רבע ראשון מצוין ביתרון 12:21. בתחילת הרבע השני פרנקו החליט להשאיר את כרמל בוכמן על הספסל כדי שלא יסתבך בבעיית עבירות, ומי שלקח את המשחק עליו היה טמיר אריאלי שקלע 12 נקודות במחצית. ישראל כבר הוליכה 27:44, הספרדים צימקו מעט, ולמחצית ישראל ירדה עם יתרון מבטיח, 31:44.

ספרד עלתה שונה לגמרי למחצית השנייה, ופתחה את המחצית בריצת 3:10. היחיד שעוד ניסה לעשות משהו ברבע השלישי היה טמיר אריאלי, שקלע 9 נקודות, אבל הנבחרת של פרנקו נראתה מבולבלת, לא לקחה ריבאונדים וביצעה עבירות בלי סוף. הרבע נגמר בניצחון מוחץ של הספרדים 10:29, וביתרון ספרדי 54:60. ישראל עוד ניסתה להישאר בחיים במהלך הרבע הרביעי, אך ההתפרקות הסופית הייתה רק שאלה של זמן, וריצת 0:13 בדקות האחרונות קבעה ניצחון מוחץ לספרד, 65:87.

קלעו לישראל: טמיר אריאלי 21 נקודות, כרמל בוכמן (8 ריבאונדים), יותם שירן (7 ריבאונדים) ונדב היימן 8 נקודות כל אחד, טל קרפלס, אור עידה ועומר רוב 4 נקודות כל אחד, דניאל תמיר 2 נקודות ובן רייס נקודה אחת. כן שותף: לירן מורן. בלטו בספרד: איגנסיו לובנט קמאק 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, חורחה סנטנה 19 נקודות ודניאל פרז אוטרו 10 נקודות 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים.

במשחק נוסף בבית הישראלי ניצחה המארחת, יוון, 55:66 את בלגיה ועלתה לשלב הבא עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות מ-3 משחקים.

הנבחרת תעבור כרגע לבית משולב עם הנבחרות הממוקמות במקום 1-3 בבית ב' (ליטא, סרביה ואיטליה), כאשר סדר המשחקים ייקבע עד לסוף היום. הנבחרת תגרור איתה מאזן של שני הפסדים מהמשחקים מול יוון וספרד וכדי לעלות לשלב הבא תצטרך הנבחרת לנצח לפחות פעמיים בבית המשולב.

פרנקו: "מחכה לנו אתגר גדול"

מאמן הנבחרת, דני פרנקו, נשמע מאוכזב בסיום: "שיחקנו חצי ראשון יוצא מן הכלל, הובלנו ב-17 הפרש בשיא, ובחצי השני נתקענו מול האזורית הגבוהה של הספרדים. היה לנו קשה מאוד וקלענו באחוזים לא טובים והיינו רכים. הם ניצלו את זה לרוץ ולקלוע סלים קלים. הספרדים קיבלו הרבה מאוד ביטחון ושם בגדול הפסדנו את המשחק. הם פיתחו מומנטום ולא הצלחנו להתמודד איתו בכל ההרכבים שניסינו. כשמקבלים 23 ריבאונד התקפה, אי אפשר לנצח משחק.

"זה כבר יום שני שאנחנו משחקים מול נבחרות עדיפות ומשחקים מצוין, אבל חסר לנו הערך המוסך והיכולת סיום. שילמנו על זה בצורה כואבת. מחר יש לנו יום חופש, ומחרתיים יש לנו את ליטא ואחרי זה את איטליה וסרביה. קל זה לא יהיה, זה אתגר גדול, הם עדיפים עלינו, אבל נעמוד באתגר ונביא עוד ניצחונות בהמשך. נלמד ממה שקרה היום אבל נתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully