וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה 0:1 על אנקרספור במשחק אימון

27.7.2008 / 21:50

מכבי ת"א גברה 0:1 על אנקרספור (קמנאן, 13) במשחק האימון האחרון שלה בהולנד, וסיימה את המחנה עם שלושה ניצחונות ותיקו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 1:0 את אנקרספור הטורקית, במשחק שנעל את מחנה האימון של הקבוצה בהולנד. החלוץ יאניק קמנאן כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-13, לאחר מבצע קבוצתי משולב בו היו מעורבים מאור בוזגלו וגיז'רמו ישראלביץ', שבישל את השער לצרפתי. "זה רק מחנה אימונים, וצריך לזכור באיזו מסגרת המשחקים הללו נערכו", אמר בן שמעון בתום המשחק, "אנחנו קבוצה טובה, יש לי תחושת ביטחון ממה שקורה היום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. היו לנו הרבה מצבים במשחק בגלל כדורגל מדהים. לי היה חשוב בעיקר המאמץ שהשחקנים השקיעו".

היה זה ניצחונם השלישי ברציפות של הצהובים, אחרי שקודם לכן סיימו שחקניו של בן שמעון בתיקו 2:2 מול ונלו ההולנדית וניצחו 0:2 את וירן סדנסקי הבולגרית ו-0:1 את דן בוס ההולנדית. גורמים בקבוצה ציינו כי זה היה מחנה אימון טוב מאוד שעזר לגיבוש הקבוצה ולחיבורם של שחקני הרכש החדשים ליתר חברי הסגל. מי שבלטו במיוחד היו הקשר גיז'רמו ישראלביץ' (שהפגין יכולת גבוהה בכל המשחקים בהם נטל חלק) והחלוץ יאניק קאמאנן (שנראה חד מאוד ועושה רושם שהמשבר שפקד אותו בקיץ נמצא הרחק מאחוריו). שחקנים במכבי מספרים שקאמאנן התאמן ברצינות רבה ומצד שני לא הפסיק לצחוק ולחייך בכל ימי המחנה.

נראה שהמאמן בן שמעון כבר גיבש לעצמו 6-7 שחקנים בטוחים בהרכב, כאשר נראה כי מקומם של המגן יובל שפונגין והבלם איגור טומאסיץ' בהגנה מובטח. משה מישאלוב ייאבק עם אבי יחיאל על עמדת הבלם הנוסף, והמגן אורי שטרית ייאלץ להילחם על מקומו בהרכב עם היהודי סיאק פולאק, שצפוי להצטרף בקרוב. המלחמה האמיתית על ההרכב תהיה בקישור ובהתקפה. על פי משחקי האימון נראה כי מאור בוזגלו, איליה יבוריאן ויאניק קאמאנן מסתמנים כבאנקרים של בן שמעון. מעניין יהיה לראות מה יהיה מעמדו של ג'ונתן אסוס בקישור האחורי עם הגעתו של הקשר דולי ג'ונסון, הרכש משבדיה. על המקומות הנותרים בקישור ובחלק הקדמי ייאבקו יוסי שבחון, רודי חדד, גיז'רמו ישראלביץ' והצעירים דור מלול וליאור ג'אן.

המאמן רן בן שמעון הצהיר בבוקר היציאה למחנה כי: "אנחנו יוצאים כבודדים ונצטרך לחזור כקבוצה מגובשת". ואכן במכבי עסקו לא מעט בצד החברתי כאשר לצד האימונים המפרכים על הדשא קיימו השחקנים לא מעט פעילויות חברתיות משותפות, ביניהן טיול אופניים קבוצתי, טורנירי טניס-רגל בהשתתפות הצוות המקצועי ואפילו טורניר באולינג משותף כאשר המטרה העיקרית הייתה לגבש את הקבוצה ולעבוד גם על התקשורת והיחסים החברתיים בתוך המועדון. התוצאות בינתיים נראות חיוביות.

"אנחנו מרגישים שאנחנו בעיצומה של תקופה חדשה"

הנהלת הקבוצה, שנכחה בהרכב מלא בהולנד, ניצלה את הזמן גם בכדי לסכם את עסקת העברתו של הקשר הליברי דולי ג'ונסון לקבוצה. ג'ונסון, שחקנה של אי"ק סולנה השבדית, סיכם ביום שישי את תנאיו לשלוש העונות הקרובות במכבי תל אביב, צפוי לנחות השבוע בארץ ולחתום באופן רשמי על חוזהו. כפי שכבר הוזכר, דאגו ראשי המועדון להכניס מספר סעיפים משמעתיים לחוזהו של ג'ונסון, וזאת במקרה של עבירות משמעת עתידיות של השחקן או למקרה שהקבוצה תינזק בעקבות עונש שהשחקן עלול לספוג עקב ההליך המשפטי המנהל כנגדו בשבדיה, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות. בנוגע למגן היהודי הולנדי אמר היום גורם בכיר בהנהלת הקבוצה כי "אנחנו ממתינים כעת להכשר הרבנות של אמסטרדם, וברגע שיגיע המסמך שמאשר לנו סופית כי פולאק יהודי, הוא יוחתם בקבוצה באופן מיידי". פולאק הבטיח לראשי המועדון כי השבוע הוא יקבל את כל המסמכים והאישורים הנדרשים.

מחר (שלישי) בערב צפויים הצהובים לשוב ארצה, וראשי האוהדים כבר הודיעו היום כי מאות מאוהדי הקבוצה צפויים להגיע ולקבל את פני השחקנים עם נחיתתם בישראל. שי מזרחי, מראשי האוהדים, אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מרגישים שאנחנו בעיצומה של תקופה חדשה במכבי והכל התחיל מאז הגעתו של הבעלים החדש, אלכס שניידר, לקבוצה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שתקציב הקבוצה הוכפל והובאו הרבה שחקנים אטרקטיביים במהלך הקיץ האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully