וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשוסטר נמאס מפסטיבל רונאלדו

מאמן ריאל מבין מדוע פרגוסון שמר את הפורטוגלי במנ' יונייטד ("גם אני הייתי נוהג כך"), ומוסיף: "זה עלול להיות מאוחר מדי לגבי שחקנים אחרים"

מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, לא אוהב את האובססיה לגבי החתמת כריסטיאנו רונאלדו, וסבור שהפסטיבל שמתנהל סביב השחקן גורם ללבנים לפספס שחקנים אחרים. "כמו שכולכם יודעים, המועדון מאוד מעוניין להחתים שחקן שאת שמו אני לא כל כך זוכר כרגע", התבדח הגרמני עם העיתונאים במחנה האימון של קבוצתו באוסטריה, "במקרים כאלה, אם לא גומרים את הסיפור מהר, זה עלול להיות מאוחר מדי לגבי שחקנים אחרים. היו לנו תוכניות מראש, לכמה חודשים, לגבי תנועות בשוק, אבל האמת היא שלפעמים הזמן עובר וגם מימוש תוכנית ב' לא הופכת פשוטה יותר".

למרות שאמר כי רונאלדו יתאים בדיוק לשיטת המשחק של ריאל מדריד, שוסטר מודה שהוא מבין את הקולגה ממנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, אשר עומד על רגליו האחוריות ולא מאפשר לבלאנקוס לגעת בכוכב הפורטוגלי. "אמרו לי שהוא שחקן קבוצתי במנצ'סטר, ולא נראה לי שתהיה לו בעיה להתאקלם כאן. אני בטוח שאם הייתי בעמדה של פרגוסון, הייתי נוהג באותה דרך. לא הייתי רוצה שאף אחד ייקח לי את השחקן שעזר לי לזכות באליפות אנגליה ובליגת האלופות. זה שחקן שאף אחד לא היה מוותר עליו".

כשנשאל שוסטר לגבי האלטרנטיבה של ריאל, שחקן ולנסיה דויד וייה, אמר המאמן: "לא רוצה למסור שמות, כל מה שאני יכול לומר לגבי המועמדים הוא שהם שחקנים התקפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully