וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "באתי לאיטליה כדי ללמוד"

מאמן אינטר למד צניעות: "זו זכות עבורי לאמן באיטליה, יש בה מאמנים מצוינים". בופון על יובה: "לא נהיה הכי יפים, אבל יהיה קשה לנצח אותנו"

יכול להיות שהשהות באיטליה החדירה קצת צניעות בז'וזה מוריניו? מסתבר שכן. המאמן הפורטוגלי שזכה באליפות פורטוגל, אליפות אנגליה, גביע אופ"א וליגת האלופות, הצהיר בראיון לערוץ של אינטר, קבוצתו הנוכחית, "באתי לאיטליה כדי ללמוד".

"יש באיטליה הרבה מאמנים שהם טקטיקניים מצוינים, באתי כדי ללמוד ולא להתנהג כפרופסור", אמר "המיוחד". "זו זכות עבורי לאמן באיטליה, ולהתחרות בסרייה A, כשמולי קבוצות גדולות ומאמנים גדולים. ביום בו אחשוב שאני יודע הכל ואין לי מה ללמוד, אפרוש מכדורגל".

מוריניו נוקט בשיטות אימון שונות מאלה של רוברטו מאנצ'יני, והערב (ראשון) נגד בארי מהליגה השנייה, הוא ינסה להנחילן לשחקניו. "הקבוצה נדבקת עם כל יום שעובר. המטרה שלנו היא לא לשחק טוב עכשיו, אלא כשיתחילו המשחקים הרשמיים. אני מבין את התרגשות האוהדים, אבל עליהם להבין שהקבוצה זקוקה לשקט בהכנות לעונה".

ואיך מוריניו מסתדר בארץ המגף עם משפחתו? הפורטוגלי מרוצה, ומסביר מדוע. "אשתי היא בת הזוג האידיאלית למאמן כדורגל: אין לה עניין בכדורגל והיא לא מדברת על זה. כשאני בא הביתה, איני מדבר איתה על עבודתי".

יותר אופי, פחות יופי

רבים מאוהדי יובנטוס היו מלאי טענות לגבי מסע הרכש של הקבוצה בקיץ. הללו התלוננו כי הגברת הזקנה צירפה לשורותיה שחקנים המצטיינים בהיבט הפיזי ופחות בהיבט הטכני. השוער ג'יג'י בופון מודה שיש משהו בביקורת. "לא נהיה הקבוצה הכי יפה בסריה A העונה, זה בטוח", אמר "סופרמן" ל"קוריירה דלו ספורט", אבל אנחנו נהיה הקבוצה שהכי קשה לנצח אותה. אני לא יודע אם נזכה בליגה, אבל בטוח שנעשה הכל כדי לעשות זאת".

אז בופון מודה שהגברת הזקנה לא תהיה יפה, אבל היא כן תהיה נחושה. "כולנו זוכרים את פרשת ה'קאלצ'יופולי' ואת השנתיים שעברו מאז. יש לנו מוטיבציה אדירה לזכות באליפות. לכן יובה מצטיידת בשרירים וכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully