וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: הנבחרת פוגשת את איטליה

26.7.2008 / 9:06

אחרי יום אחד של אימונים, תחל הנבחרת של צביקה שרף הערב (21:00) במשחקי האימון כשתפגוש את האיטלקים. בהמשך השבוע: טורניר בורמיו

נבחרת ישראל בכדורסל תחל הערב (ראשון, 21:00) בסדרת משחקי אימון לקראת מוקדמות אליפות אירופה בתחילת ספטמבר, כשתפגוש את נבחרת איטליה. אמש ערכה הנבחרת אימון ראשון על אדמת איטליה, אותו הגדירו בנבחרת כאימון לא פשוט אחרי הטיסה בשעת בוקר מוקדמת, והבוקר תערוך הנבחרת אימון קליעות אחרון לקראת המשחק. המאמן צביקה שרף צפוי לשתף את כל שחקני הרוטציה, ואף שחקן לא צפוי לקבל יותר מ-20 דקות על מנת להמנע מפציעות.

מול נבחרת ישראל תתייצב נבחרת איטליה, כאחת הנבחרות המבטיחות באירופה. האיטלקים, שגם כן מתכוננים למוקדמות אליפות אירופה. האיטלקים נמצאים בבית ב' במוקדמות, כשאיתם בבית נמצאת נבחרת סרביה החזקה וגם פינלנד, הונגריה ובולגריה. הסגל האיטלקי המתגבש בשלב זה הוא ללא שחקני ה-NBA אנדראה ברניאני ומרקו בלינלי, וגם ללא השחקנים המנוסים דניס מרקונאטו וג'יאנלוקה באזילה. מי שיוביל את הנבחרת הוא הותיק מאסימו בולרי.

למחרת המשחק תתחיל הנבחרת בשני אימונים ביום עד לטורניר בורמיו שיערך בסוף השבוע בו תפגוש את פולין, צרפת ואיטליה. חניכיו של שרף ינחתו ביום שני בישראל, ויתאמנו כשבועיים לפני סדרה של שלושה משחקים מול נבחרת בלגיה שתגיע לארץ. לאחר מכן תצא הנבחרת לטורניר באסטוניה, לארבעה ימים, ותחזור לקראת תחילת המוקדמות מול בריטניה ב-3 לספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully