וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בחצי הגמר בלקסינגטון

הישראלי שדורג ראשון בטורניר הצ'אלנג'ר נכנע לקנדריק האמריקאי (125 בעולם) 5:7, 6:1, 6:4. נדאל מול קיפר בגמר בטורונטו

דודי סלע הפסיד הלילה (בין שבת לראשון) בחצי גמר טורניר הצ'אלנג'ר בלקסינגטון (סך פרסים של 50 אלף דולר) כשנכנע לאמריקאי רוברט קנדריק 5:7, 6:1, 6:4.

סלע, שבחר שלא לשחק בטורניר הגדול בטורונטו על מנת לצבור ביטחון בטורניר קטן יותר בו ידורג ראשון ויפגוש יריבים נוחים, צלח את כל הדרך עד לחצי הגמר והיה נראה כי הוא מתאושש מהתקופה הרעה שפקדה אותו, אבל מול קנדריק (125 בעולם) זה כבר נראה אחרת. סלע ניצח במערכה הראשונה 5:7, אבל נעלם במערכה השניה בה הפסיד ללא תנאי 6:1. במערכה השלישית סלע כבר עלה ליתרון 3:4, אבל הפסיד את שלושת המשחקונים הבאים וירד מנוצח.

טורונטו: נדאל לא רואה בעיניים

רפאל נדאל המשיך הלילה בדרכו לטיפוס למקום הראשון בעולם, כשהעפיל לגמר טורניר טורונטו (סך פרסים של 2.6 מיליון דולר) עם ניצחון 6:7, 3:6 על אנדי מארי. נדאל לא התרשם מהסקוטי המוכשר שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' ברבע הגמר, רשם את ניצחונו ה-28 ברציפות על כל המשטחים, והתקרב צעד נוסף לעבר זכייה בטורניר החמישי ברציפות שלו, אחרי שהניף את הגביע בווימבלדון, בקווינס, ברולאן גארוס ובהמבורג. למעשה, אלמלא ההפסד הכפוי ברומא לחואן קרלוס פררו, שהגיע כתוצאה מפציעה של נדאל, היה רצף הניצחונות של השור ממאיורקה מגיע ל-40.

יריבו בגמר יהיה הגרמני ניקולס קיפר, שעצר את הדהירה של ז'יל סימון עם ניצחון 7:6, 3:6, 6:7. הצרפתי העולה, שזכה בשבוע שעבר בטורניר אינדאנפוליס והעיף את רוג'ר פדרר בסיבוב השני בטורונטו, ניצח בשובר שווין במערכה הראשונה והיה נראה בדרך לעוד גמר, אבל קיפר בן ה-31, שמחפש תואר ראשון בסבב מאז 2000, כפה מערכה שלישית, והצליח לנצח בה בעזרת המון נחישות בשובר שוויון, שסידר לו מפגש עם נדאל בגמר.

לוס אנג'לס: סאפינה העיפה את יאנקוביץ'

ילנה יאנקוביץ' איבדה הלילה הזדמנות פז נוספת לאיים על המקום הראשון בדירוג העולמי, כשהפסידה בחצי גמר טורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 600 אלף דולר). הסרבית, המדורגת שלישית בעולם, פגשה את דינארה סאפינה, אחת הטניסאיות המתקדמות של השנה, ובסיום חגגה הרוסיה ניצחון מצוין 6:7, 1:6.

השתיים נאבקו במערכה הראשונה כל הדרך לשובר השוויון בו ניצחה סאפינה 3:7, ובמערכה השניה יאנקוביץ' נעלמה ואיפשרה למדורגת תשיעית בעולם לטייל לגמר. בחצי הגמר השני ניצחה האיטלקיה פלאביה פנטה את האמריקאית המפתיעה בת'אני מאטק 6:3, 2:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully