וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו לי חתם בעירוני רמת גן

26.7.2008 / 22:35

שחקן נבחרת פורטו ריקו, חתם בקבוצה של רובי בלינקו לעונה אחת. יחליף את ג'ואל ג'ונס חברו לנבחרת שלא יגיע בגלל בעיות משפחתיות

חילופי זרים בעירוני רמת גן. שבועיים בלבד אחרי החתמתו של הפורוורד הפורטו ריקני ג'ואל ג'ונס קמאצו, הוחתם הערב (שבת) כרמלו לי, גם כן מפורטו ריקו, על חשבונו של ג'ונס. ג'ונס הודיע בימים האחרונים לרמת גן כי אינו יכול להגיע לישראל מסיבות אישיות, וברמת גן הוחלט להענות לבקשתו ולשחררו מהחוזה.

לי (31, 2.00), שישחק בקבוצה בעמדה מספר 3, התגלה לראשי רמת גן בטורניר ההזדמנות האחרונה בה הם צפו בג'ונס לראשונה. הוא קלע במדי נבחרת פורטו ריקו 5 נקודות למשחק והוריד 3.6 ריבאונדים, בנוסף הפורוורד נחשב כחוסם מצוין, דבר שיעזור לקו ההגנתי של הקבוצה.

בעונה החולפת שיחק לי בליגה בפורטו ריקו, שם שיתף פעולה עם אנתוניו לאטימר, אקס גבעת שמואל וקלע בליגה 17.5 נקודות למשחק והוריד 7.5 ריבאונדים. עבור הפורטו ריקני תהיה זו יציאה שנייה בקריירה באירופה, כשלפני כן הספיק לשחק בליגה בפורטוגל.

לי מצטרף לג'ונתן ג'ונס וג'וש גומז שגם הם חתומים בקבוצה. אל השלישייה עשוי להצטרף בראיין טולברט, שבשלב זה קיים לגביו אי ודאות, וזאת בשל העובדה שחתם על חוזה גם עם רמת גן וגם עם אודסה האוקראינית. בגזרת הישראלים צירפה העונה רמת גן את ליאור חכמון, אילן ברקוביץ' וגרי גנדל והם מצטרפים לאור ברנר ושון דניאל הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully