וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה פושרת לישראל באליפות אירופה בכדורעף חופים

צמד הגברים חן מאיר ואוהד רדקו דורג רק במקומות 13-16 אחרי מקום 9 בעונה שעברה. ניצן גיבשטיין ויעל וילין דורגו במקומות 17-18

אליפות אירופה עד גיל 23 בכדורעף חופים התקיימה בסוף השבוע בפורטוגל. 30 צמדי בנות ו-30 צמדי בנים לקחו חלק במשחקים. את ישראל ייצגו בבנות ניצן גיבשטיין ויעל וילין, שדורגו בסיום המשחקים במקומות 17-18 ובבנים חן מאיר ואוהד רדקו, שדורגו במקומות 13-16.

הבנים שובצו בבית אחד עם ספרד, פורטוגל ופינלנד בו סיימו במקום השני והעפילו למשחקי הדירוג והפסידו לפולין ולסלובקיה. בסך הכול זו היתה הופעה מאכזבת של הצמד רדקו ומאיר, שדורגו בשנה שעברה באותה אליפות במקום ה-9.

לבנות זו היתה הופעה ראשונה במעמד הזה והן לא הצליחו לשחזר את ההצלחה של ג'יזלה רודריגז ומורן צור שדורגו בשנה שעברה במקום החמישי. גיבשטיין וילין ניצחו את בלגיה, אבל הפסידו לפולין ולצ'כיה.

ובראשון לציון התקיים בסוף השבוע הסיבוב החמישי בליגת כדורעף החופים של איגוד הכדורעף. מנצחי היום אצל הגברים הם פאבלו פרסניאנקו ועמית שטיינברג מק.ק. ת"א שניצחו במשחק הגמר של היום את משה שהבזי ומיכאל גרינברג מאבן יהודה 13:21. אצל הנשים ניצחו ג'יזלה רודריגז ומורן צור מהפועל נווה שאנן, שגברו בגמר על אילנית יצחק וג'ניפר גוז מק.ק. ת"א 8:21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully