וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרטוטו: לה קורוניה ניצחה 0:1 את סכנין והעפילה לגביע אופ"א

בני סכנין הפסידה 1:0 לדפורטיבו לה קורוניה בגומלין הסיבוב השלישי של האינטרטוטו. דוד: "זה היה כבוד לשחק נגד קבוצה כזו"

דפורטיבו לה קורוניה ניצחה הערב (שבת) 0:1 (1:3 בסיכום הכללי) את בני סכנין במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי במפעל האינטרטוטו והעפילה לסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. החלוץ הנפלא של דפור, חואן סבסטיאן ואלרון, כבש את שער הניצחון (40), לאחר שנתיים וחצי של פציעות וללא כיבושים.

זה היה אחד מסוג המשחקים שמי שלא ראה, זה ממש לא נורא, כששתי הקבוצות שיחקו בהילוך שני. שחקניו של פרדי דוד הגיעו לריאזור במטרה לא להתפרק, אולי יותר מאשר להפתיע, אחרי שהפסידו 2:1 בבית. כדי לעשות כן הם פירקו כל שחקן בכחול-לבן שזז, כשהם לא שומרים תמיד על חוקי ההגינות הספורטיבית. אחרי שביקרה בעבר בסנט ג'יימסס פארק של ניוקאסל, סכנין יכולה לסמן עוד וי ביומן על ביקור באצטדיון מרשים, הריאזור.

קשה לדעת האם פרשת גניבת הבשמים נתנה אותותיה בקבוצה הישראלית. המשחק הערב לא שיקף הרבה וגם לא היה קריטי לסכנין. תשובות יותר נחרצות בעניין, נוכל לדעת בשבועות הקרובים עם פתיחתה של הליגה. עד תחילתה, מצפה לדוד הרבה עבודה בעניין, כשהמטרה שלו תהיה להרגיע את הרוחות הסוערות כדי לפתוח את הליגה בצורה טובה.

מהלך המשחק

דקה 2 - לופו הבלם הגיע למצב קורץ ראשון, כשבעט מתוך הרחבה מעל שערו של אלון.

דקה 12 - יניב לוזון עם החמצה ענקית. קשר סכנין קיבל כדור, חתך למרכז, עבר את אחד ממגיני לה קורוניה, אבל הבעיטה שלו הייתה רעה. פבריסיו קלט.

דקה 20 - ערבובייה ובלבול בהגנת סכנין הסתיימו עם הרחקה של עלי עות'מאן, סכנין ניצלה מספיגה ראשונה.

דקה 40 - גול! חואן קרלוס ואלרון ניצל כדור רוחב אחרי מבצע מוצלח של ריקי וכבש מארבעה מטרים. 0:1 ללה קורוניה, שעושה עוד צעד לעלייה.

דקה 47 - לאפיטה ניסה את מזלו בבעיטה מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו הלך גבוה ורחוק מהמסגרת.

דקה 55 - עות'מאן שלח בעיטה מדוייקת, אבל חלשה. פבריסיו לא התקשה לקלוט בבטחה.

דקה 79 - חאמד גנאים שלח בעיטה חזקה, אבל שוב פבריסיו היה במקום כדי להציל, הכדור נהדף על ידי הגנת לה קורוניה לקרן.

דקה 83 - עומרי אלון סיפק הצלה נהדרת מכדור חופשי של לה קורוניה והדף לקרן.

הרכב דפורטיבו לה קורוניה: פבריסיו אוגוסטו, מנואל פאבלו, פיסקו, אלברט לופו (זה קסטרו, 46), חואנאן, פיליפה לואיס, סרג'יו, חואן רודריגז, אנחל לאפיטה, חואן ואלרון (מיסטה, 61), ריקי (עומר בראבו, 72).

הרכב בני סכנין: עומרי אלון; חיים בנון (מזואה אנסומבו, 46), יניב לוזון, יא יא פטי, עלא אבו סאלח (טל חן, 64), מוסא שעבאן (ברנארד בורטאי, 60), עלי עות'מאן, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, עבד רבאח.

"אם כולם היו כשירים אולי התוצאה היתה שונה"

מאמן סכנין, פרדי דוד, אמר בסיום: "המשחק הזה היה חלק מההכנות שלו לליגה הישראלית. היה לנו הכבוד לשחק נגד קבוצה כזו, היו דברים חיוביים ושליליים במשחק, אבל הדבר החשוב הוא שזו היתה הכנה לליגה. שיחקנו כמעט ללא חלק קדמי, ושלושה משחקנים שלנו ערכו הופעת בכורה, אולי אם כל השחקנים שלנו היו כשירים התוצאה היתה שונה".

מיגל אנחל לוטינה, מאמן לה קורוניה, אמר: "הדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו בגביע אופ"א, זה מה שרצינו מהמפעל הזה. אין יותר מדי מה להסיק מהמשחק הזה, כי אנחנו עדיין בקדם העונה. היה לנו קשה למצוא מוטיבציה למשחק הזה כי ניצחנו במשחק הראשון בחוץ. במחצית הראשונה שיחקנו בסדר, ובשנייה העייפות השפיעה עלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully