וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של ישראל הובסה 89:67 על ידי יוון

26.7.2008 / 21:00

דני פרנקו והשחקנים נכנעו ללא תנאי למארחת הטורניר, אבל עלו לשלב הבא בזכות הפסד של בלגיה. היימן קלע 19 נקודות שלא הספיקו

נבחרת הנוער של ישראל, המשתתפת באליפות אירופה, הפסידה הערב (שבת) 67:89 ליוון, המארחת את הטורניר. ההפסד לא מנע מהנבחרת להעפיל לשלב הבא, לאחר שנבחרת בלגיה, אותה ניצחה ישראל אמש, הפסידה גם לספרד. כעת תתרכז הנבחרת במשחק האחרון מול ספרד מחר (14:30) שניצחון בו יעזור לנבחרת בשלב הבא, שכן ישראל תגרור איתה את המשחקים מול יוון וספרד. מסתמן כי דני פרנקו והשחקנים יפגשו בשלב הבא את סרביה, ליטא ואיטליה, המשתתפות בבית ב', אך הדבר יקבע רק מחר.

הנבחרת הישראלית פתחה בצורה נוראית את המשחק ודני פרנקו נראה אובד עצות כשהיוונים עלו ל-4:20, אחרי 4 דקות בלבד. יותם שירן וכרמל בוכמן בכמה דקות טובות החזירו את ישראל לתמונה ובסוף הרבע הראשון היתרון היווני עמד בסך הכל על 14:21. הרבע השני עמד בסימן נסיון קאמבק ישראלי כשעומר רוב ונדב היימן נותנים מלחמה אך לא מצליחים להוריד את ההפרש מתחת לגבול 6 הנקודות. ניקוס פאפאס האימתני קבע 32:41 ליוון בסיום המחצית הראשונה.

הרבע השלישי נפתח מצוין לנבחרת של פרנקו כשנדב היימן, ששיחק העונה בתיכון אמריקאי, לקח את הנבחרת על הגב והוביל אותה עד יתרון ראשון במשחק: 51:52, 3 וחצי דקות לסוף הרבע. היוונים לא נלחצו, רצו 0:8 וסיימו את הרבע ביתרון מבטיח של 56:61. הנבחרת של פרנקו עוד שמרה על עצמה במשחק, והפער עמד על 6, 5 דקות לסוף. הכבוד שהשיגה הנבחרת במהלך המשחק נמחק בריצת 3:19 של היוונים שגמרה את המשחק. בסיום: 67:89 ליוון.

קלעו לישראל: נדב היימן 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, יותם שירן 13, בן רייס 11, כרמל בוכמן 9 נקודות ו-9 ריבאונדים, עומר רוב וטמיר אריאלי 6 כל אחד, אלעד ונטורה 3. כן שותפו: רון סבג, טל קרפלס ואור עידה. הירבו לקלוע ליוון: קונסטנטינוס סלוקאס 23 נקודות, ניקוס פאפאס 16 נקודות וולאנטימיר ג'יאנקוביץ' 16 נקודות ו-10 ריבאונדים.

פרנקו: "היינו נאיבים"

דני פרנקו: "נקלענו לפיגור מוקדם מאוד, אבל חזרנו בצורה יוצאת ושיחקנו את 25 הדקות הכי טובות שלנו בטורניר. הרבע אחרון התחיל צמוד מאוד אבל היינו נאיבים והם מצד שני הענישו אותנו עם כמה שלשות שגמרו את המשחק. שיחקנו היום באווירה מדהימה מול 2,500 צופים. כבר עלינו אבל מאוד חשוב לנו לעלות לשלב הבא עם עוד ניצחון ונעשה הכל כדי לנצח את ספרד, שהיא מאוד חזקה".

המשחק ששלח את ישראל לשלב הבא הוא המפגש בין ספרד לבלגיה שנערך מוקדם יותר היום. ספרד התאוששה מההפסד ליוון במחזור הפתיחה וניצחה בקלות 69:88 את הבלגים, הרבה בזכות 10 שלשות. איבן מרטינז מונומר הוליך את הספרדים עם 13 נקודות, איגנסיו קאמפ וטוני ויסנס הוסיפו 11 כל אחד ודניאל אוטרו תרם 10. לורנצו ג'יאנקטרינו הוביל את הבלגים עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully