וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה וספרד ממשיכות לדרוס

הנבחרת של דייויד בלאט, המתכוננת לאולימפיאדה, הביסה את אוקראינה 55:91 . ספרד קרעה את האלופה האולימפית, ארגנטינה 62:87

נבחרת רוסיה, המתכוננת לאולימפיאדה בבייג'ינג, הביסה היום (שבת) 55:91 את נבחרת אוקראינה במסגרת הטורניר המרובע אותו היא מארחת במוסקבה. כזכור, אתמול ניצחה רוסיה את לטביה 63:84.

הנבחרת המאומנת על ידי דייויד בלאט, לא התקשתה לברוח ליריבתה אחרי רבע ראשון של 20:20 והחזיקה אותה על 9 נקודות ברבע השני ועל 8 באחרון. סרגיי מוניה, עם 15 נקודות, היה היחיד במדי אלופת אירופה שקלע בדאבל פיגרס, ויקטור קיירו הוסיף 9.

בלאט שיתף את כל השחקנים שלו במשחק הקליל, כשאף אחד מהם לא משחק פחות מ-8 דקות ואף אחד לא צובר יותר מ-23. את אוקראינה הוליך רוסטיסלב קריביצ'י, שקלע 16 נקודות.

במשחק השני היום ניצחה סרביה את לטביה 74:89, הרבה בעזרת חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, אותם הוליך אורוס טרפקוביץ' עם 15 נקודות. ננאד קרסטיץ' קלע 13. מחר ייערך המשחק המסקרן ביותר בטורניר, כשסרביה תשחק מול רוסיה.

במשחק המעניין ביותר היום גברה אלפות העולם, ספרד, על האלופה האולימפית, ארגנטינה 62:87. הספרדים הוליכו לאורך כל המשחק, אבל ירדו בסיום הרבע השלישי ביתרון 5.

אלא שברבע האחרון הייתה רק נבחרת אחת על המגרש ו-5:25 ענק הביא לניצחון מרשים של הספרדים. חואן קרלוס נבארו קלע 16 למנצחת, חוסה קלדרון הוסיף 15 וברני רודריגז קלע 11, כמו הילד ריקי רוביו. קרלוס דלפינו רשם 15 אצל הנבחרת המובסת, אנדרס נוצ'יוני הוסיף 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully