וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי סיכם בחיפה, רוט מתקרב לירושלים

26.7.2008 / 22:40

שחקן הפועל חולון על סף סיכום במחזיקת הגביע, כאשר פערים קטנים מפרידים בין הצדדים. מזרחי יצטרף לעולה החדשה לליגת העל

מורן רוט יצא הבוקר (שבת) עם נבחרת ישראל למחנה האימונים באיטליה, כשחקן היחיד שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה מכל הסגל. רוט ניהל בימים האחרונים מגעים מתקדמים עם הפועל ירושלים, על מנת לסגור את חוזהו בקבוצה, וזאת לאחר שמכבי חיפה ניתקה את המגעים עם השחקן לאחר שהראה אי החלטיות. בין רוט לירושלים קיימים בשלב זה פערים מזעריים בסעיפים אחרונים בחוזה, והסיכום בין הצדדים קרוב מאוד וסביר להניח שרוט יהיה שחקן של הפועל ירושלים.

שחקן נוסף שקרוב לחתימה בירושלים הוא הזר רהשון קלארק, שבינו לבין הקבוצה יש הבנות והצדדים מחליפים טיוטות של חוזים. בכל מקרה גם עם רוט וגם עם קלארק לא יחתמו החוזים עד ה-10 באוגוסט, לאחר ט' באב, בשל אמונה של הנהלת הקבוצה שאסור לחתום על חוזים בתקופה זו בשנה. בירושלים עדיין מחפשים גארד וסנטר על מנת לסגור את סגל הקבוצה.

בינתיים במכבי חיפה, העולה החדשה לליגת העל, שויתרה על צירופו של מורן רוט, משה מזרחי סיכם בקבוצה וישלים את הסגל הישראלי של הקבוצה. מזרחי ניהל בימים האחרונים מגעים עם מכבי חיפה, אך בקבוצה הוחלט לחכות על ההחלטה האם לצרפו עד למסע של אבי אשכנזי ועוזריו במיאמי. הצוות שוחח עם הבעלים ג'ף רוזן והוחלט לתת אור ירוק להבאתו של מזרחי לקבוצה, והוא הועדף על פני מועמדים נוספים שנבדקו לחיזוק. מזרחי בן ה-28 שיחק בעונה החולפת במדי ראסינג פאריז הצרפתית, ירד עמה לליגה השנייה בצרפת וקלע 6.6 נקודות למשחק

חיפה החתימה בסוף השבוע החולף את הפורוורד קובי אייזיק על חוזה חדש, לאחר שהשחקן החזיק בחוזה לעונה הקרובה. החוזה החדש של אייזיק כולל תוספת למשכורת, וזאת לאות הערכה על יכולתו בעונה שעברה, שעזרה לקבוצה להעפיל לליגת העל. בחיפה יפתחו בחודש ספטמבר קומת משרדים ממנה תנוהל הקבוצה ובה יהיו בין השאר משרדיהם של הבעלים ג'ף רוזן ושל עוזרו.

עדכון ראשון: 26.7 19:06
עדכון אחרון: 26.7 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully