וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מטיילת במזרח, ברצלונה בסקוטלנד

הבלוז הביסו 0:7 את צ'נגדו הסינית. הקטאלונים קרעו 1:5 את דנדי יונייטד. בן סהר כבש את השער הראשון שלו במדי פורטסמות

כמו לאורך כל התקופה האחרונה והקרובה, גם היום (שבת) התקיימו ברחבי העולם משחקי אימון לקראת העונות האירופאיות הבאות עלינו לטובה ואת המשחקים פתחה צ'לסי העושה במזרח הרחוק. הקבוצה של פליפה סקולארי ממשיכה לדלג והיום הביסה 0:7 את קבוצת צ'נגדו הסינית.

המאמן הפורטוגלי שיתף 19 שחקנים, ביניהם גם ברניסלב איבנוביץ' והחלוץ הארגנטינאי הצעיר פרנקו די סנטו, שגם כבש את השער החמישי בדקה ה-65. עוד כבשו: ניקולס אנלקה 14, סולומון קאלו 30, פרנק למפארד 37, ג'ו קול 45, 81 ושון רייט פיליפס 83.

מנצ'סטר יונייטד זכתה הערב בטורניר הצ'אלנג' קאפ שנערך בדרום אפריקה. השדים האדומים של אלכס פרגוסון הביסו את קבוצת קייזר צ'יפס 0:4. ריאן גיגס הוותיק והטוב פתח את מסכת השערים בדקה ה-40. ווין רוני (57), קלברלי (62) וקמפבל (86) הוסיפו לאלופת אנגליה ואירופה, שמניפה גביע ראשון בעונת 2008/9.

המבורג גברה 0:1 על מנצ'סטר סיטי בקרב בין שתי קבוצות שהחליפו מאמנים בקיץ. הסיטיזנס הביאו את מארק יוז הוולשי במקומו של סוון גוראן אריקסון השבדי, בעוד שמרטין יול ההולנדי תפס פיקוד על הקבוצה הגרמנית, לאחר שהולנדי אחר, הוב סטיבנס, עזב ועבר לאמן את פ.ס.וו איינדהובן. את שער הניצחון לקבוצה של יול כבש ג'ונתן פיטרויפה בדקה ה-16.

פורטסמות ניצחה את אלופת ניגריה, קאנו פילארס, בתוצאה 0:5. בן סהר, כבש את השער השני במשחק והראשון שלו במדי פומפי. ג'ון אוטאקה, קאנו ופיטר קראוץ' עם צמד, הוסיפו.

ברצלונה סופרת חמישייה

ברצלונה ממשיכה להיראות טוב. הקבוצה של המאמן החדש, פפ גווארדיולה, הביסה עוד יריבה סקוטית. לאחר שרמסה את היברניאן 0:6, הגיעה תורה של דנדי יונייטד לספור חמישה כדורים ברשת, בסוף זה נגמר 1:5. ליונל מסי הנהדר התכבד בשלושער (54, 76, 78), תיירי הנרי (26) וסמואל אטו (60) הוסיפו כיבוש אחד כל אחד. פרינס בובן העלה את דנדי ליתרון באופן זמני (25).

פ.ס.ז' ניצחה את גנט 1:2 משערים של פגי ליונדולה ופאבריס פנקראט. רנדל אזופייפה כבש לזכות בלגים, שבמדיהם לא שותף גילי ורמוט. באיירן מינכן סיימה ב-0:0 עם פ.צ. קלן, שחזרה לבונדסליגה. לוקאס פודולסקי, שגדל בקלן, שיחק במדי הקבוצה הבווארית, אך לא הצליח לכבוש.

תוצאות נוספות:

פרנקפורט - פאלרמו 1:1
לפרנקפורט: מרטין פנין 24, לפארלמו: מארק ברשיאנו 57.

בוכום - ולנסיה 1:0
לולנסיה: אדו 43.

באינטרטוטו מתפרעים

ההפסד של בני סכנין ללה-קורוניה לא היה האירוע המסעיר ביותר היום (שבת) במסגרת טורניר האינטרטוטו. במהלך המשחק בין הונבד ההונגרית לשטורם גראץ האוסטרית, התפרעו אוהדי הקבוצה האוסטרית והתעמתו בצורה קשה עם שוטרים הונגרים. במשחק עצמו ניצחו האוסטרים 1:2 משערים של דניאל בייכלר ומריו האס.

במשחקים נוספים שנערכו היום ניצחה אסטון וילה את אודנסה בתוצאה 0:1 משער של אשלי יאנג. ראן ניצחה את טאבריה סימפרופול בתוצאה ,10:9 לאחר דו קרב פנדלים. בראגה הפורטוגלית הביסה את קבוצתו של פיני בלילי, סיבאספור, 0:3. נאפולי ניצחה את פאניוניוס 0:1 משער של מרק המסיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully