וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תשלם סכום שיא על טבז

אלופת אירופה צפויה לרכוש את החלוץ הארגנטינאי המושאל תמורת 35 מיליון ליש"ט. השוער בראד פרידל השלים את מעברו לאסטון וילה

עונתו הראשונה של קרלוס טבז במנצ'סטר יונייטד היתה מוצלחת לשני הצדדים, והחלוץ הארגנטינאי שהגיע מווסטהאם עזר לשדים האדומים לזכות באליפות אנגליה ואליפות אירופה, כשהציג שיתוף פעולה נפלא עם כריסטיאנו רונאלדו ו-ווין רוני בחוד של אלכס פרגוסון.

הבוקר (שבת) מפרסמת התקשורת האנגלית כי היונייטד מתכוונת להגיש לחברת MSI - המחזיקה בבעלות על כרטיסו של טבז, הצעה בגובה 35 מיליון ליש"ט על מנת לרכוש אותו. טבז הושאל בתחילת העונה שעברה ליונייטד לשנתיים, אך כעת מנסים באולד טראפורד לקנות את היהלום ב- ה-24 עוד לפני פתיחת העונה.

"דיברנו עם קרלוס והבהרנו לו שהוא חלק מהתכניות שלנו לטווח הארוך", אמר יו"ר הקבוצה, דייויד גיל. "אנחנו יודעים מה עלינו לעשות לשם כך, וכמה צריך לשלם. לאחר מכן נצטרך לשבת איתו ולסגור את תנאי החוזה, אבל זו לא בעיה, נוכל לעשות זאת בספטמבר, אוקטובר, נובמבר או דצמבר.

פרידל עובר לאסטון וילה

בראד פרידל, שוערה האמריקאי של בלקבורן בעונה החולפת, חתם הערב (שבת) לשלוש שנים באסטון וילה. בלקבורן החתימה את שוערה של טוטנהאם, פול רובינסון, ופרידל ידע שהרבה דקות משחק הוא לא יקבל. האמריקאי ערך 287 הופעות בקבוצה מאיווד פארק.

מארק יוז, שאימן את פרידל ברוברס בעונה שעברה ועבר למנצ'סטר סיטי, גם הביע התעניינות בשוער הוותיק בן ה-37, אלא שנראה כי מרטין אוניל, מנג'ר הווילה, הותיר רושם טוב יותר על פרידל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully