וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויאצ'יץ' נשאר בלוס אנג'לס

הסלובני שהיה מחוזר באירופה סיכם על הארכת חוזה בלייקרס לשלוש שנים תמורת 15 מיליון דולר. מינסוטה סיכמה עם ריאן גומז על חוזה רב שנתי

סשה וויאצ'יץ' לא יצטרף לטרנד החדש של שחקני ה-NBA שנוטשים את ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לטובת הכסף של אירופה. הסלובני של הלייקרס סיכם הלילה (בין שישי לשבת) עם ראשי הקבוצה על חוזה חדש לשלוש שנים, במסגרתו ירוויח 15 מיליון דולר.

וויאצ'יץ' בן ה-24, ששיחק את כל ארבע עונותיו ב-NBA בלוס אנג'לס, ורשם עונה מצוינת השנה עם ממוצע של 8.8 נקודות למשחק, כולל הצגה של 20 נקודות במשחק השלישי בסדרת הגמר מול הסלטיקס, חוזר נמרצות על ידי קבוצות הצמרת באירופה, ביניהן גם דינמו מוסקבה של דייויד בלאט.

"סשה עשה התקדמות גדולה מאוד השנה", אמר ה-GM של הלייקרס, מיץ' קופצ'אק. "בהנחה שהוא ימשיך לעבוד קשה בפגרה כפי שעשה בעבר, אני לא רואה סיבה לכך שההתקדמות הזו לא תמשיך".

* אם חשבתם שאולימפיאקוס תסתפק בהחתמתו הסנסציונית של ג'וש צ'ילדרס, מסתבר שטעיתם. על פי ה"שיקגו טריביון, מנסה סגנית האלופה היוונית לפתות את לואל דנג להגיע לפיראוס. דנג, מצידו, דחה על הסך את האופציה היוונית, בטענה שהוא מעוניין להישאר ב-NBA. מטרה נוספת שבאולימפיאקוס צפויים לסמן הוא בן גורדון, שנחשב גם הוא לשחקן חופשי מוגבל, אך גם במקרה שלו הסיכויים שיעזוב את הליגה הטובה בעולם נמוכים מאוד.

* ריאן גומז יישאר במינסוטה, אחרי שהפורוורד הצעיר, שהיה שחקן חופשי מוגבל, סיכם על חוזה רב שנתי חדש בטימברוולבס, ואמר: "בעוד כמה שנים תהיה כאן קבוצה מיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully