וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שלקח את אוסישקין - שאלוהים ייקח אותו"

אוהדי הפועל ת"א ציינו שנה בלי אוסישקין בטקס מכובד, שכלל ברכה מיוחדת של רדנקו דובראש. בבוקר תלו האוהדים שלט מחאה ענק

קרוב ל-400 אוהדים אדומים הצטופפו הערב בסטודיו 49 בת"א בכדי לציין שנה להריסת אולם אוסישקין ויצאו בקריאה לבניית אולם חדש להפועל אוסישקין, קבוצת האוהדים שהקימו אוהדי הפועל תל אביב.

את האירוע הנחה לירון תאני, שהקריא את שירו של נתן אלתרמן, "מיותר". האוהד טלי מרקוס פתח בשיר "כמו פעם אוסישקין". לאחר מכן עלו לנאום יצחק לוי "שחור", רוני דניאל, נתי גרנאי, אוהד הפועל, ומאור הראל מהנהלת קבוצת הפועל אוסישקין. בועז בנאי הופיע עם שירו "גם כשאת מגמגמת", שנכתב על הפועל תל אביב. גבי ברלין ניצח על השירה בציבור. כמו כן, הוקרן הסרט: "כנגד כל הסיכויים", המתאר את מאבקם של האוהדים האדומים כנגד הריסת אולם אוסישקין.

שיאו של האירוע נרשם כאשר הוקרן קטע וידאו מיוחד (ראו קישור) אשר נשלח על ידי רדנקו דובראש, שחקן עבר בהפועל תל אביב, אשר הפציר בעיריית תל אביב להעמיד לטובת הקבוצה אולם חדש שיאכלס את מחלקות הבוגרים והנוער של המועדון. האירוע נחתם בשירת ההמנון הקבוצה "לעולם לא תצעדי לבד הפועל תל-אביב".

"מי שלקח את אוסישקין"...

אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הבוקר (שבת) למקום בו עמד עד לפני שנה אולם הקבוצה ברחוב אוסישקין, ותלו שלט ענק עם הכיתוב "מי שלקח את אוסישקין - שאלוהים ייקח אותו" על מרכז הפועל הסמוך לגינה שנבנתה על חורבות האולם. השלט הוסר על ידי פקח של עיריית תל אביב כעבור מספר שעות.

בשלט המאיים, המכוון כנגד ראש העירייה, רון חולדאי, שהוביל את המהלך להריסת האולם, מצטטים האוהדים את דבריו של מנהל הקבוצה לשעבר, איציק לוי ("שחור"), ביום הריסתו. אוהדי הקבוצה יציינו הערב אירוע זיכרון לאוסישקין במלאת שנה להריסתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully