וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון סיכם ל-3 שנים במכבי ת"א

ראשי המועדון העריכו שהסיכויים שיישלח לכלא בשבדיה קלושים, וסיכמו על הצטרפותו. בחוזהו יוכנסו סעיפים מגבילים בנושאים משמעתיים

הקשר דולי ג'ונסון סיכם לשלוש שנים במכבי תל אביב. אמש (שישי), בשעת לילה סיכמו ראשי המועדון את כל התנאים הכספיים עם ג'ונסון והוא צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזהו ולהצטרף לקבוצה באופן רשמי.

לאחר שכבר היה נראה שג'ונסון, שחקנה של אי"ק סולנה השבדית בשלוש השנים האחרונות, מתרחק מהמדים הצהובים, נועדו הצדדים לפגישה נוספת ובה סוכמו כל תנאיו הכספיים של הקשר. במכבי קיבלו במהלך השבוע את כל תוצאות בדיקותיו הרפואיות של ג'ונסון ונמצא כי הוא בריא לחלוטין. ראשי המועדון גם בדקו ומצאו כי למרות ההליך המשפטי המתנהל כנגד הקשר בשבדיה, בעוון נהיגה בשכרות וללא רשיון, הסיכויים שהוא צפוי לעונש מאסר בפועל קלושים ביותר והחליטו לבסוף להחתים אותו לשלוש השנים הבאות.

לאור עברו הבעייתי של ג'ונסון, הוכנסו בחוזהו של השחקן מספר סעיפים בנושאים משמעתיים שונים וביניהם כאלה שמגנים על מכבי במידה והקשר יאלץ לבסוף להעדר בגלל עונש כזה או אחר שיספוג בבית המשפט השבדי בעוון ההליך המתנהל כנגדו.

בתוך כך ממתינים במכבי לקבלת האישורים המוכיחים את יהדותו של המגן היהודי הולנדי, סיאק פולאק, שקיבל ארכה של שבוע להמציא את כל המסמכים הנדרשים לכך. במכבי התקבלה החלטה עקרונית להחתים את פולאק בקבוצה באם יציג את האישורים והניירות הנדרשים כדי שיוכל להירשם כשחקן ישראלי.

מחר (ראשון )תקיים הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה במסגרת המחנה בהולנד כאשר היא תפגוש את אנקרהספור הטורקית. החלוץ יניב עזרן, שממשיך לסבול מכאבים בברכו המנותחת, נבדק ביום חמישי אצל פרופסור מרטנס והאחרון המליץ לו על ניתוח נוסף, שעשוי להשבית את החלוץ לחמישה חודשים נוספים. עם זאת, בקבוצה החליטו להמתין לחוות דעת נוספת ובינתיים ימשיך עזרן לערוך אימונים אישיים במסגרת תהליך השיקום שנקבע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully