וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד ניער את החלודה מול קנדה

בהיעדרו של לברון פתח כוכב מיאמי בחמישייה של ארה"ב במשחק ההכנה הראשון שלה לבייג'ינג, וקלע 20 נקודות בניצחון הקליל 65:120

נבחרת ארצות הברית פתחה הלילה (בין שישי לשבת) את משחקי ההכנה שלה לקראת הטורניר האולימפי בבייג'ינג עם ניצחון קל 65:120 על קנדה. במשחק שנערך בלאס וגאס, שם מתאמנים האמריקאים בשבוע האחרון, פגשו שחקניו של מייק ששבסקי, שנואשים להחזיר למולדת הכדורסל את הכבוד שאיבדה בזירה הבינלאומית, את שכנתם מצפון, שלא הצליחה להשיג את הכרטיס לאולימפיאדה דרך הטורניר הקדם אולימפי ביוון בשבוע שעבר.

בהיעדרו של לברון ג'יימס, שסובב קלות את הקרסול במהלך אימון השבוע ובנבחרת האמריקאית העדיפו שלא לסכנו במשחק חסר חשיבות, פתח דווין וויד בחמישייה במשחקו הרשמי הראשון מזה ארבע חודשים. כוכב מיאמי, שנותח הקיץ בברכו ובכתפו, הציג כושר טוב באופן מפתיע וסיים עם 20 נקודות. "וויד הוא לוחם", אמר בסיום חברו כריס פול. "הוא נאבק לחזור לכושר משחק ועבד קשה יותר מכולנו. עכשיו הוא חזר, וכשהוא כל כך אגרסיבי, אנחנו קבוצה מסוכנת".

הקנדים החלשים, ללא סמואל דאלמברט שנזרק מהנבחרת במהלך הטורניר הקדם אולימפי, לא הצליחו לשמש אפילו כיריבי אימון ראויים לאמריקאים, שקלעו 16 מתוך 20 הזריקות הראשונות שלהם כדי להפוך את שארית המשחק לגארבג' טיים בשלב מוקדם מאוד.

כרמלו אנתוני הצטרף לוויד עם 20 נקודות, ומייקל רד תרם 20 משלו, כולל 6 מ-8 מחוץ לקשת. קובי בריאנט הוסיף 15 נקודות. בקרב הרכזים, קלע דרון וויליאמס 14 נקודות, כריס פול רשם 11 נקודות ושמונה אסיסטים, וג'ייסון קיד היה השחקן היחיד של המנצחים שלא קלע, וגם לא ניסה לזרוק לסל. ג'רמיין אנדרסון קלע 18 נקודות לקנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully