וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "נחזור הרבה יותר טובים"

26.7.2008 / 6:42

מאמן הנבחרת אופטימי לקראת מחנה האימון באיטליה שאליו יצאה הנבחרת. אליהו על הביקורת נגדו: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל יצאה הבוקר (שבת) למחנה אימון בן 8 ימים באיטליה, לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2009, שיחלו בספטמבר. הנבחרת של צביקה שרף עברה טלטלה יום לפני הנסיעה, עם ניפויו של דרור חג'ג' מהסגל, בעקבות בקשתו לא לצאת מסיבות אישיות. בסך הכל יצאו לאיטליה 15 שחקנים, מתוך 17 השחקנים של סגל הנבחרת, כשגם טל בורשטיין הפצוע לא יצא. הנבחרת תקיים מחר משחק אימון מול איטליה, ובסוף השבוע תשתתף בטורניר בורמיו, בו תשחק מול איטליה, פולין וצרפת.

המאמן צביקה שרף אמר לקראת הנסיעה: "אנחנו נוסעים למחנה אימון בן 8 ימים, שבהם צפויה לשחקנים הרבה עבודה קשה. בעוד 8 ימים נהיה הרבה יותר טובים. אנחנו הולכים לעבוד על כושר גופני ושיפור אלמנטיים קבוצתיים, ואולי גם נראה רוטציות, אבל זה רק בשלב הראשוני. הימים הבאים יהיו חשובים ואינטנסיביים ואני בטוח שהשחקנים יעברו את זה. הנבחרת הזאת היא הקבוצה ששיחקה בשנה שעברה בספרד בצירוף כמה שחקנים צעירים מוכשרים". לגבי טל בורשטיין ודרור חג'ג' שנשארו בארץ אמר שרף: "שנחזור בעוד 8 ימים נראה מה יהיה עם דרור ועם טל, אבל באופן כללי הכדורסל הוא דינאמי, כל הזמן באים מלמטה שחקנים צעירים ושאפתניים".

אחד השחקנים שחשוף בזמן האחרון לביקורת רבה הוא ליאור אליהו, בעקבות העובדה שלא רצה להגיע לנבחרת בתחילה בגלל יחסיו עם שרף: "אין לי מחשבות שניות, תמיד זה כיף להיות בנבחרת", אמר אליהו,"אנחנו נוסעים במטרה להתחבר מחדש, הנבחרת מתחברת בזמן קצר ומקווה מאוד שנגיע גם הפעם להישגים". על הביקורת שהטיח בו מאמן הנבחרת לשעבר מולי קצורין אמר אליהו: "לא שמעתי על זה, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה".

קפטן הנבחרת מאיר טפירו, שסחב את הנבחרת בקמפיין האחרון עד למרחק נגיעה מרבע גמר אליפות אירופה אמר הבוקר: "עשינו עבודה קשה, סך הכל 5 אימונים עד עכשיו. אנחנו רוצים לחזור בכושר טוב יותר, וזה בעצם המטרה של כל מחנה האימון הזה". על חסרונו של דרור חג'ג' הוסיף טפירו: "כל שחקן הוא חסר במיוחד דרור שהוא שחקן מצוין, ואני מקווה שעדיין הוא יהיה איתנו. עדיין לנבחרת יש סגל מספיק טוב כדי לעמוד במטרות שלנו".

עם הנבחרת יצאו ארבעה שחקנים להם זאת תהיה נסיעת בכורה עם הנבחרת: עומרי כספי, ניצן חנוכי, יוגב אוחיון וניר כהן. כספי אמר לקראת הנסיעה: "התרגשות גדולה. תמיד כיף להיות השחקנים הכי טובים במדינה, ובכלל בנבחרת. אנחנו נהנים מהאימונים עד כה. אנחנו יוצאים למחנה אימון כדי לחזור יותר טובים ולהשתפר". על העובדה שהוא אמור להוות חלק חשוב בנבחרת אמר כספי: "זה כיף שבונים עליי וזה כיף לשחק בנבחרת באופן כללי. כיף לדבר עברית בחדר הלבשה, זה חברה שמשחקים מולי בליגה, ככה שבאמת זה כיף גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully