וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדליה בסכנה? ארגנטינה הובסה ע"י ליטא במשחק הכנה

ארגנטינה הושפלה מול ליטא בטורניר הכנה לבייג'ינג 94:75, קאוקינאס סיים עם 15. רוסיה מצידה מגיעה מוכנה אחרי 63:84 על לטביה

רוסיה נראית בשלה בשלב הזה להתחיל את הטורניר האולימפי בבייג'ינג. הנבחרת, שמודרכת על ידי דיוויד בלאט, גברה במוסקבה במסגרת טורניר מרובע על לטביה 63:84.

4,500 צופים ראו את רוסיה מתקשה ברבע הראשון, בסיומו ירדה ביתרון 17:18, אך אז היא לחצה על הגז כשגם אנדריי קירילנקו נכנס לעניינים וסיים עם 15 נקודות. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של הרוסים, בו הם ניצחו 14:26 ועד הסיום שמרו על הפער. סרגיי ביקוב הוסיף 13 לרוסים, ניקיטה מורגונוב קלע 12.

במשחק נוסף שנערך בטורניר המרובע הביסה סרביה את אוקראינה 56:90. אמנם השתיים לא ישתתפו במשחקים בבייג'ינג, אך שתי הנבחרות מתכוננות למשחקי קדם אליפות אירופה. כל השחקנים של דושאן איבקוביץ' שותפו, כשהבולט שבהם, לפחות על פי הנקודות, הוא בראנקו טסבטקוביץ', שקלע 16. רבע שני גרוע של האוקראינים, שקלעו 15 נקודות וחטפו 27, גמר להם את המשחק.

בטורניר המשולש, בו משתתפות ארגנטינה, ליטא וספרד, הפתיעו הליטאים כשניצחו 75:94 את מדליסטית הזהב. ארגנטינה נקלעה לפתיחת משחק נוראית, ובמהלך הרבע הראשון היא קלעה 14 נקודות בלבד לעומת 34 של הליטאים כשגם ברבע השני היא שיחקה רע בהגנה ובהתקפה וירדה למחצית בפיגור 56:26. בהמשך התאזנו יחסי הכוחות והנבחרת בכחול-בלן אמנם קיזזה בהפרש וניצחה ברבעים, אך ירדה מובסת, כשעל פי היכולת הזו היה לה קשה לשחזר את ההישג מלפני ארבע שנים באתונה.

רימאס קאוקינאס קלע 15 נקודות לליטא, מריוס פרקביצ'יוס 14, סימאס יסאיטיס 14, קשישטוף לאברינוביץ' 12, שרונאס יאסיקיביצ'יוס 9. לארגנטינה: קרלוס דלפינו 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully