וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: נתניה הודחה ברבע הגמר

שחקניו של בני לם נכנעו לאיציק זוהר וראש העין, שניצחו 8:10 בסיכום שני המשחקים. ת"א של מזרחי הובסה ע"י חדרה ולא עלתה לפיינל פור

אלופת הליגה בכדורגל חופים, נתניה, סיימה את דרכה העונה אחרי שסיימה ב-5:5 בגומלין רבע הגמר מול עירוני ראש העין ונוצחה 10:8 בסיכום שני המשחקים. גם תל אביב, עירוני פתח תקוה ואשקלון בחוץ.

במשחק המרכזי פגשו איציק זוהר וראש העין את נתניה. חניכיו של בני לם כבשו בתום 18 דקות חמישה שערים מול אחד של ראש העין, אך דווקא אז נתניה הפסיקה לשחק כשאיציק זוהר גילה מנהיגות וסחב את ראש העין לפיינל פור עם שלושער מצוין. שלומי והבה ומשה עמר הוסיפו. לנתניה: צחי אילוז (צמד), שאול מימון, אלברט נקש וקובי פנגל הוסיפו שער כל אחד.

תל אביב, בהדרכתו של אלון מזרחי, הובסה 9:2 על ידי נסיכי חדרה, כשלמאמן הקבוצה היו טענות דווקא אל שופט המשחק, שהשאיר את קבוצתו בשחקן פחות. בסיכום שני המשחקים הפסידה תל אביב 12:5. לחדרה: אלעד כהן שלושער, איר אדהם ו-וסים אגבריה צמד כל אחד, אורן מוחרר ויניב סבג. לתל אביב: יאיר שמחון ואילון שווגר.

בני כפר קאסם ניצחו 3:5 את עירוני פתח תקוה (6:7 בסיכום שני המשחקים) ועלתה אף היא לפיינל פור. זהו הפסדה הראשון של פתח תקוה העונה. לכפר קאסם: אדם אבו צאלוק שלושער, אחמד סרסור ופאדי באדיר. לפתח תקוה: יניב דוד, גדעון שרביט ואפי בסון.

ירושלים ניצחה 2:3 את אשקלון, שנשארה בחוץ (4:8 בסיכום שני המשחקים). לירושלים: מנור חסן (צמד) ואלון אסרף. לאשקלון: ניסים מחלוף ואבי אבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully