וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם צרפתי הגיע למבחנים במכבי פתח תקוה

הקבוצה סיימה ב-2:2 עם בני יהודה, גיא לוזון בחן מול משפחתו בין השאר את ג'פרי הוגרוורסט מברצלונה ב', ששוחרר. קונאטה ימשיך להיבחן

בני יהודה ממשיכה בהכנות לקראת העונה הקרובה ובינתיים היא פגשה את מאמנה לשעבר, ניצן שירזי. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה, כשזהו משחקה הראשון העונה במחנה האימונים אותו היא מקיימת בליידן שבהולנד.

לבני יהודה כבשו תמיר כחלון (בישול של הרוויה קובאצ'ביץ') וכפיר אדרי. לפתח תקווה הבקיעו איסמעיל עאמר ופבלו בסטיאניני הארגנטינאי (בפנדל). פתח תקווה נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-70 כשעידן מליחי ספג צהוב שני והורחק. חלוץ הרכש של בני יהודה, תומר חמד, היה המצטיין במגרש.

מאמן הזהובים, גיא לוזון, שמנסה לצרף בלם קדמי זר לקבוצה, בחן במהלך המשחק שלושה בלמים, שאף לא אחד הרשים: הראשון, ההולנדי ג'פרי הוגרוורסט, 23, המשתייך לסגל של קבוצת ברצלונה ב' הספרדית. הוגרוורסט הצטרף הערב למחנה האימון של הזהובים בהולנד ושוחרר. השני הוא הצ'כי מרטין הוראסק שנבחן מתחילת המחנה ושוחרר אף הוא, והשלישי הוא הבלם ג'יבריל קונאטה, יליד מאלי, ששיחק בשנים האחרונות בליגה השנייה בצרפת וימשיך להיבחן.

הזהובים חסרו הערב (שישי) מספר שחקנים, בהם קשר הרכש הארגנטינאי פדרו גלבאן, שסובל ממתיחה בשריר רגלו ומשה ביטון, שמחלים מפציעה בברך. כמו כן נעדרו אלירן עטר, שמחלים מקרע ברצועה בכף הרגל והקפטן אסי בלדוט, שמתאושש מניתוח הבקע שעבר לפני מספר שבועות ואף החל באימוני ריצה קלים.

גיא לוזון אמר בתום המשחק לאתר הרישמי של הקבוצה: "בסך הכל מדובר במשחק אימון ראשון. המשחקים שנערכו בארץ היו בעיקר לשחקנים הנבחנים ולבחינת השלמת הסגל. מבחינתי מדובר במשחק האימון הראשון ונראינו לא רע בחלקים מסוימים במשחק, כל זאת בהתחשב בכך שזה לא יהיה ממש ההרכב שלנו. יש הרבה שחקנים פצועים ולא כשירים אבל בסך הכל השחקנים השתדלו והתאמצו. בכל מקרה יש עוד הרבה מה לשפר ומה לתקן. האווירה היא טובה. מטרת המחנה היא גם לגבש את השחקנים כקבוצה וגם לעבוד ולשפר דברים מקצועיים. היום ערכנו למעשה משחק אימון ראשון והדרך ארוכה מאוד עד הליגה".

מחר צפוי להצטרף בלם ליטאי למבחנים. ביום ראשון צפוי לשחקניו של לוזון משחק אימון נוסף, הפעם מול הכלנדיה ההולנדית. בשלישי ישובו הזהובים ארצה וימשיכו את הכנותיהם לקראת פתיחת העונה.

גם בפתח תקוה ממשיכה לחפש בלם זר, ולמחנה האימונים בהולנד הגיע הבלם הצרפתי אמה לבי. במצב העניינים הזה עשוי הבלם הצעיר ניצן דמארי לעזוב, למרות שכבר ערך שיחת הבהרה עם המאמן ניצן שירזי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully