וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר קרעה את הרצליה 0:5

האלופה קיימה משחק הכנה אחרון לקראת קרקוב והשפילה את הקבוצה מהלאומית עם שלושער של בן שושן. הפולנים יגיעו ללא משחק הכנה

ההכנה האחרונה של בית"ר ירושלים לקראת הקרב החשוב ביום רביעי מול ויסלה קרקוב הסתיימה כמו שצריך מבחינתה של האלופה: שחקניו של יצחק שום הביסו 0:5 את מכבי הרצליה מהלאומית.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלו המחליפים של בית"ר למגרש וב-45 דקות כבשו חמישה שערים בדרך לניצחון מוראלי לקראת מוקדמות ליגת האלופות. שום עלה עם ההרכב שצפוי לפתוח מול קרקוב, מלבד אריק בנאדו שחש אמש (חמישי) באימון כאבים וקיבל שחרור מהמשחק כדי לא להחמיר את הכאבים. שמעון גרשון, שיחמיץ את קרקוב, לא נכלל בסגל כשמי שאייש את עמדת הבלם לצידו של בן יוסף היה דוד אמסלם.

ברק יצחקי, שחתם בבית"ר רק לפני שבוע, ערך הופעת בכורה מחודשת במדים הצהובים שחורים, אך עשה זאת רק במהלך המחצית השנייה. שום העדיף לפתוח עם הצמד הקבוע עד כה, סבסטיאן אבראו וטוטו תמוז, אך הפעם לא השכילו השניים למצוא את הרשת. אגב, יצחקי נפצע קל חמש דקות לסיום וכבר מחר הוא אמור לשוב להתאמן.

מי שדווקא כן הציג משחק טוב הוא עמית בן שושן, שעלה מן הספסל עם פתיחת המחצית השנייה, כבש שלושער והיה חלק חשוב מאוד בתבוסה על הרצליה. בן שושן, שנפצע בהולנד, חזר מאז לכושר משחק כמעט מלא וייתכן שהיכולת שהציג תגרום לשום להתלבט עם מי לפתוח לצידו של אבראו.

שחקן נוסף שהפתיע הוא אלירן דנין, שלא קיבל קרדיט בשני מחנות האימונים של הקבוצה, אך היום ב-45 דקות שקיבל במחצית השנייה, בישל שני שערים והיה פעיל מאוד בחלק ההתקפי.

חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה בית"ר עלתה ל-0:1 כשדאריו פרננדס הרים כדור למרכז הרחבה ושמוליק קוזוקין הצעיר דחק מקרוב פנימה. חמש דקות לאחר מכן בית"ר הכפילה את היתרון, כשדנין הרים משמאל אל בן שושן, שבעט מהאוויר פנימה את השני.

החגיגה נמשכה ובדקה ה-60 רשם בן שושן שער שני: מיכאל זנדברג לקח כדור חופשי, הרים אותו למרכז הרחבה ושוב בן שושן מהאוויר שלח את הכדור פנימה. חמש דקות נוספות עברו ובית"ר כבשה את הרביעי: דנין הכניס כדור רוחב לזנדברג, וזה בעט חזק פנימה. בדקה ה-90 חתם בן שושן את התוצאה אחרי בישול של זנדברג.

קרקוב תגיע ללא משחק הכנה

הליגה הפולנית היתה אמורה להיפתח בסוף השבוע, אך קיום משחקי המחזור הראשון נדחה בשל פרשה שמסעירה את הכדורגל הפולני. במרכז הפרשה עומדת וידז'ב לודז', שהורדה לליגה השנייה לאחר שהואשמה בשחיתות. המוסד האולימפי לבוררות בפולין, קבע לאחר ערעור שהוגש, כי הקבוצה חפה מכל דבר עבירה, וכי עליה לחזור לליגה הראשונה. גורלה של קבוצה נוספת שהואשמה בשחיתות, ז'אגלבי לובין, ייקבע ב-22 באוגוסט, ועד אז לא ניתן יהיה לפתוח את העונה. "זו החלטה שערורייתית ולא אחראית", אמרו בהתאחדות הפולנית לאחר ששמעו את פסק הדין.

הסקנדל הפולני יכול לעודד את ראשי בית"ר ירושלים. אלופת ישראל תתמודד ביום רביעי הקרוב בטדי מול אלופת פולין, ויסלה קרקוב, במסגרת הסיבוב המוקדם בליגת האלופות, ומשמעות דחיית פתיחת הליגה היא שהיריבה תשחק בישראל ללא משחק הכנה מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully