וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט האימה של פיליפ מקסס

מכוניתו של מגן רומא נגנבה כשבתו בת השנתיים בתוכה, ולאחר חיפושים נמצאה הפעוטה בריאה ושלמה. יובה ונאפולי מעוניינות בבונאנוטה

מגנה של רומא, פיליפ מקסס, עבר חוויה מאוד לא נעימה אמש (חמישי). השחקן, אשתו ושני ילדיהם בילו ערב משפחתי באחת ממסעדות רומא, וכשחזרו הביתה מהבילוי הותקפו על ידי עבריינים.

אשתו של מקסס ובנו בן ה-4 יצאו מהמכונית, כשלפתע שני עבריינים הגיחו מהחשכה ונאבקו בשחקן. לאחר מאבק קצר, השניים הצליחו לגנוב את המכונית, כשבתוכה בתו בת השנתיים של מקסס. המשפחה התקשרה מיד למשטרה, ולאחר כמה שעות של חרדה המכונית נמצאה נטושה באחת הפיאצות בעיר, כשבתוכה יושבת ללא פגע, הפעוטה.

בונאנוטה מבוקש ביובה ונאפולי

יובנטוס ונאפולי טרם השלימו את בניית הסגל שלהן לעונה הבאה, ונראה שהם לא ינוחו עד שינחיתו באיטליה את "מסי החדש", כוכבה של ריבר פלייט, דייגו בונאנוטה.

לפי העיתון "טוטוספורט", שני המועדונים מתכתשים על שירותיו של השחקן בן ה-20. מנהלי הרכש של יובה, אלסיו סקו וז'אן-קלוד בלאן, עקבו אחר השחקן, אבל הנאפולטנים גם יצרו קשר עם המועדון הארגנטינאי, ולפי התקשורת באיטלקית, אפילו נהנים מעדיפות מסוימת. שני המועדון יוכלו להתרשם מהשחקן באולימפיאדת בייג'ינג, שם ישחק במדי נבחרת ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully