וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עותרים לבג"ץ: ההתאחדות לכדורגל מצטרפת לשי שני

אחרי שיו"ר איגוד הכדורסל ביקש מרוה"מ, בשם 15 איגודים, לזרז את המינויים במועצת ההימורים, מצטרף הכדורגל, ובשבוע הבא ביהמ"ש יתערב

ראשי ההתאחדות לכדורגל הודיעו היום ליו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, שההתאחדות החליטה להצטרף ליוזמה של שני ושל 14 איגודי ספורט נוספים, ולהגיש בשבוע הבא עתירה לבג"ץ כנגד שרי האוצר והספורט, רוני בר און וראלב מג'אדלה, על שאינם ממנים יו"ר ומנכ"ל למועצה להסדר הימורים ובכך בעצם משתקים את פעילות הספורט בישראל.

במשרדו של היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עמלים מזה מספר ימים בהכנת העתירה לבג"ץ ועכשיו יחברו אליהם גם היועצים המשפטים של ההתאחדות לכדורגל. כזכור המועצה להסדר הימורים משותקת לאחר שלא מונו לה יו"ר ומנכ"ל חדשים, כך שאין מי שיחתום על ההמחאות שאמורות לעבור לאיגודי הספורט השונים.

אתמול (חמישי) קרא שני במכתב לראש ממשלה אהוד אולמרט, להתערב במצב האבסורדי. המכתב נשלח אל ראש הממשלה בשמם של 15 איגודי ספורט, אשר לא קיבלו בראשית יולי את ההקצבה החודשית מהטוטו, עובדה שגורמת לשיבוש חמור בפעילותם. שני כותב לראש הממשלה: "לא יעלה על הדעת שהממשלה במקום שתעודד ותקדם את הספורט, תגרום בעשייתה - או יותר נכון באי עשייתה - נזק כה גדול ובלתי הפיך לאזרחיה. כבר היום אגודות ספורט רבות חדלות פירעון, איגודים מפסיקים את פעילותם השוטפת ובאין פיתרון גם עונת הספורט 2008/09 לא תיפתח".

"איגוד הכדורסל, בשמו ובשם איגודים נוספים, מתוך אחריות ודאגה לאלפי קבוצות הספורט ועשרות אלפי הספורטאים החברים בהם, פונים אליך אדוני ראש הממשלה ואל שרי האוצר והספורט בדרישה לקבל לאלתר את ההחלטות הנכונות ולשחרר את העוסקים בספורט מהצורך להיאבק בממשלת ישראל במקום לעשות מה שהם יודעים - להיאבק במגרשי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully