וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלו: "גרנט לא שינה דבר בצ'לסי"

חלוץ הכחולים, שישחק באולימפיאדה במדי חוף השנהב, לא מתגעגע לישראלי: "סקולארי רוצה התקפה". קאפלו: "אפרוש אחרי אימון אנגליה"

חדר ההלבשה של אברהם גרנט, כשאימן את צ'לסי, רחש שמועות והיה עמוס הדלפות לתקשורת. עתה, המאמן הישראלי כבר לא בצ'לסי, ושחקני הכחולים מרגישים שאפשר לדבר בצורה חופשית יותר. אחרי שחוו כמה אימונים עם המאמן החדש, לואיז פיליפה סקולארי, שחקני צ'לסי מרגישים הבדל גדול בין השניים.

"סקולארי רוצה שנשחק התקפי", העיד החלוץ סלומון קאלו לגבי השינוי בקבוצה, "זה טוב לשחקנים. בעונה שעברה הדגש היה על עבודת צוות, הגנה, והמנעות מספיגת שערים, עכשיו הכל שונה. יש לנו שחקנים אחרים, מערכת חדשה, שחקנים כמו דקו, באלאק ולמפארד יכולים למסור לחלוצים, כך שנראה לי שתהיה עונה טובה".

צ'לסי עורכת מחנה אימון בסין, וקאלו המשיך לעמוד על ההבדל בין הקבוצה הנוכחית לזו שהיתה תחת ידו של גרנט. "גרנט לא שינה דבר משהו בצ'לסי. אפשר לראות על השחקנים שברגע שסקולארי לקח את הקבוצה, דברים השתנו. זו הפעם הראשונה מאז שאני בקבוצה, שאנו משחקים עם ארבעה קשרים ושני חלוצים. בעבר שיחקנו עם שני קשרים אחוריים, ושניים באגפים. השנה ההבדל הוא שכל שחקן יחשוב איך להתקיף. אני מצפה בקוצר רוח לשחק כדורגל התקפי".

קאלו צפוי להישאר בסין עם סיום מחנה האימונים של קבוצתו, וזאת משום שזומן לנבחרת חוף השנהב לאולימפיאדה. חוף השנהב תשחק בבית א' עם ארגנטינה, אוסטרליה וסרביה. הטורניר האולימפי יפתח ב-6 באוגוסט, יומיים לפני טקס הפתיחה הרשמי של האולימפיאדה.

* חלוץ ניוקאסל, אובפמי מרטינס, יחמיץ את תחילת העונה באנגליה עקב מות אמו. החלוץ הניגרי קטע את הכנותיו, וטס לניגריה כדי להשתתף בלוויה. אמו בת ה-62 של השחקן, מתה מהלם, לאחר שניסתה לחמוק ממכונית פטרול שספגה אש בלגוס הבירה. "אמא עמדה לצדו כשכולם ביקרו את החלטתו לעזוב את בית הספר. הוא התייעץ עימה לגבי כל צעד בקריירה שלו", אמר אחיו של מרטינס.

קאפלו יפרוש אחרי הקדנציה באנגליה

יכול להיות שאימון נבחרת אנגליה יהיה האתגר האחרון בפניו יעמוד פאביו קאפלו כמאמן? לפי דבריו של האיטלקי בן ה-62, התשובה חיובית. "אני אשלים את החוזה שלי באנגליה, אבל זמני יסתיים עם תום החוויה האנגלית", אמר קאפלו לעיתון האיטלקי המכובד "לה הרפובליקה". "ארצה לסיים את הקריירה שלי עם השפעה על הגביע העולמי הקרוב", הוסיף קאפלו.

המאמן חיווה דעתו על שחקני הנבחרת, ובין השאר אמר כי הוא מעדיף שפרנק למפארד ישחק בצ'לסי, ולא יעבור לאינטר, אשר מחזרת אחריו. "כמאמן אנגליה, אני מעדיף שהוא יישאר באנגליה, כך הוא יסע פחות". ומה לגבי דייויד בקהאם? הוא בתוכניות של קאפלו. "כל עוד הוא מסוגל לשחק ברמה הבינלאומית, הוא ישחק בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully